معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج | آکادمی آفل

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

برخی از افراد تصور می کنند بهترین ارز دیجیتال برای استخراج فقط بیت کوین است. این تصور کاملا نادرست است بیت کوین یکی از ارزهای با ارزش و قدیمی در بازار کریپتو کارنسی می باشد. تا به امروز چندین هزار پروژه ارز دیجیتال وارد بازارهای جهانی شده است که ارزش بالایی دارند. یکی از روش های کسب درآمد از بازار کریپتو کارنسی استخراج یا ماینینگ می باشد. در روش ماینینگ کامپیوترهایی با قدرت سخت افزاری بالا و با توانایی حل مسائل و معادلات پیچیده ی ریاضی ارز مورد نظر را استخراج می کنند. در این مقاله به معرفی چندین ارز دیجیتال سودآور به منظور استخراج می پردازیم.

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

استخراج ارز دیجیتال چگونه است؟

در استخراج ارز دیجیتال با ماینرهای قدرتمند امنیت شبکه ی بلاک چین تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. یکی از مزیت های استخراج با ماینر این است که کوین های جدید وارد چرخه ی بازار ارز دیجیتال می شود. ماینرها در قبال مشارکت در استخراج پاداشی دریافت می کنند. استخراج ارز دیجیتال کاملا مشابه استخراج انواع سنگ های قیمتی از معادن می باشد. در استخراج سنگ های قیمتی کارگران در تونل های تاریک و بدون اکسیژن عملیات حفاری را انجام می دهند تا بتوانند سنگ های قیمتی بدست آورند. در استخراج ارز دیجیتال کاربران باید به وسیله دستگاه های قدرتمند کامپیوتری در شبکه ی بلاک چین جواب یک معادله ی ریاضی پیچیده را حل کنند تا بتوانند از استخر ارز دیجیتال، ارز مورد نظر خود را استخراج کنند. کاربرانی که زودتر موفق به حل مسئله شوند پاداش بیشتری دریافت می کنند و بخشی از ارز دیجیتال به آنها تعلق می گیرد.

این مطلب را بخوانید   واگرایی چیست ؟ انواع واگرایی چیست ؟

آشنایی با بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

بیت کوین بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می باشد. در گذشته به آسانی می توانستید در منزل با رایانه های شخصی بیت کوین را استخراج کنید و سود زیادی نیز کسب کنید. امروزه به علت محبوبیت بیشتر بیت کوین و سخت تر شدن استخراج، کامپیوترهای خانگی دیگر قادر به انجام این فرآیند نیستند. هیچ گاه نمی توان به سوال بهترین ارز دیجیتال پاسخ ثابت و قاطعی داد. زیرا شرایط و موقعیت هرفردی با دیگری کاملا متفاوت می باشد. ممکن است فردی یک سیستم بسیار قدرتمند در اختیار داشته باشد از لحاظ پرداخت هزینه ی برق مشکلی نداشته باشد ولی فردی دیگر این شرایط را نداشته باشد. گاهی فردی به آسانی می تواند بیت کوین استخراج کند و بدین ترتیب سود زیادی بدست آورد از سوی دیگر ممکن است فردی با یک برنامه ی بلند مدت و استخراج دوج کوین به سود قابل قبولی دست پیدا کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر در رابطه با ارز دیجیتال بهتر است مقاله ی دوره ی ارز دیجیتال آکادمی آفل را مطالعه کنید.

نحوه استخراج اتریوم کلاسیک

(اتریوم کلاسیک) بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

اتریوم کلاسیک بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می باشد. اتریوم کلاسیک نیز مانند بیت کوین از نوع بلاک چین غیر متمرکز می باشد. این ارز دیجیتال منبع باز است. اتریوم کلاسیک قابلیت انعطاف پذیری و تطبیق دارد. در سال 2016 DAO هک شد از این رو سازمان اتریوم نسخه ی جدیدی با نام اتریوم کلاسیک را وارد بازار ارز دیجیتال کرد. از آنجایی که اتریوم، جی پی یو را حمایت می کند. گزینه ی مناسبی برای استخراج تک نفره می باشد. پاداشی که برای استخراج این ارز دیجیتال داده می شود اتریوم کلاسیک می باشد که می توانید هم آن را ذخیره و هم نقد کنید. تمام کوین های اتریوم کلاسیک هنوز آزاد نشده اند. به همین دلیل فعلا می توانید این ارز دیجیتال را استخراج کنید. اکثر صرافی ها اتریوم کلاسیک را پشتیبانی می کنند. بدین ترتیب از لحاظ خرید و فروش هیچ گونه دغدغه ای نخواهید داشت.

این مطلب را بخوانید   متاورس چیست ؟ (راهنمای جامع متاورس )

(مونا کوین) بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

مونا کوین بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می باشد. این ارز دیجیتال به منظور تراکنش همتا به همتا طراحی شده است. مونا کوین براساس بلاک چین و هارد فورکی می باشد. برای استخراج مونا کوین به ماینینگ های مجهز به سی پی یو و جی پی یو نیاز دارید. مونا کوین در برابر اسیک مقاوم است. این ارز قابلیت سازگاری با شبکه ی لایتینگ را دارد. مونا کوین از الگوریتم هش متفاوتی بهره مند می شود. مونا کوین برای افزایش مقاومت در برابر اسیک از اسکریپت استفاده می کند. این فرآیند تا زمانی که اسیک بتواند مانع ایجاد شده توسط الگوریتم را از بین ببرد ادامه پیدا می کند.

آشنایی با ارز دیجیتال ( ورت کوین ) به منظور استخراج

ورت کوین نیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال به منظور استخراج می باشد. استخراج این ارز دیجیتال به عوامل مختلفی وابسته است. گاهی می توان این ارز دیجیتال را مانند ارزهای بیت کوین و اتریوم استخراج کرد. ورت کوین نوعی توکن است. با استخراج این توکن بلوک ها و تراکنش های جدیدی مورد تایید قرار می گیرند. ورت کوین در برابر اسیک مقاومت دارد و یکی از بهترین کوین ها برای استخراج می باشد. برای استخراج ورت کوین از الگوریتم اثبات کار استفاده می شود. این ارز دیجیتال را می توان توسط ریگ های ماینینگ جی پی یو استخراج کرد.

آشنایی با ارز دیجیتال ( زی کش )

ارز دیجیتال زی کش بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می باشد. نحوه ی کار زی کش براساس اثبات کار می باشد. دستگاه ماینر ای سیک به خوبی می تواند ارز زی کش را استخراج کند. این ارز دیجیتال با استفاده از تکنیک رمزنگاری پیشرفته تمام تراکنش های خود را پنهان می کند. آدرس فرستنده، گیرنده و مقدار زی کش در تراکنش های این ارز دیجیتال مشخص نیست. فرآیند استخراج زی کش شامل سه قسمت می شود که عبارتند از:

  • استفاده از دستگاه ای سیک
  • ساخت کیف پول زی کش برای ذخیره ی ارز دیجیتال
  • آغاز استخراج زی کش و پیوستن به استخر این ارز دیجیتال
این مطلب را بخوانید   انواع کندل دوجی و نحوه معامله آنها

آشنایی با ارز دیجیتال ( گرین )

گرین هم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال به منظور استخراج می باشد. این ارز دیجیتال براساس پروتکل میمبل و ویمبل می باشد. استخراج گرین با کارت گرافیکی بسیار سودآور است. حریم خصوصی، قابلیت مقیاس پذیری و تغییر پذیری از مزایای گرین محسوب می شود. برای استخراج این ارز دیجیتال از دو نوع الگوریتم مختلف استفاده می شود. الگوریتم اول استخراج با کارت گرافیک می باشد و هر 180 روز تغییر می کند. الگوریتم دوم براساس ASIC می باشد. گرین ارز دیجیتال محبوبی در میان معامله گران نیست اما برخی از معامله گران به این ارز علاقه ویژه ای دارند. استخراج این ارز دیجیتال نسبت به سایر ارزهای دیجیتال آسان تر است. گرین قیمت پایینی دارد اما سود حاصل از معاملات آن ثابت و با نوسان اندک می باشد.

آشنایی با ارز دیجیتال ( مونرو )

مونرو بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می باشد. این ارز در سال 2014 ساخته شده است. مونرو بر اساس پروتکل کریپتو نوت و مقاوم در برابر اسیک می باشد. این ارز دیجیتال بسیار پرطرفدار می باشد. برای استخراج این ارز دیجیتال مشکل زیادی نخواهید داشت. مونرو یکی از ارزهای گران قیمت بازار ارز دیجیتال محسوب می شود و رتبه سی ام ارزهای با ارزش بازار را به خود اختصاص داده است. کارشناسان توصیه می کنند که ارز دیجیتال مونرو را به دلیل آینده خوب در لیست استخراج خود قرار دهید.

امتیاز دهی !

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
آموزش پنکیک سواپ

راهنما و آموزش صرافی پنکیک سواپ + ویدیو

آنچه در این مقاله میخوانید راهنما و آموزش صرافی پنکیک سواپ معرفی صرافی پنکیک سواپ ویژگی های صرافی پنکیک سواپ…

بیشتر بخوانید
پیپ فارکس چیست

راهنما و آموزش پیپ در فارکس

آنچه در این مقاله میخوانید راهنما و آموزش پیپ در فارکس آشنایی با پیپ در فارکس نحوه ی محاسبه و…

بیشتر بخوانید
آموزش متاتریدر 5 برای ویندوز

آشنایی و آموزش متاتریدر 5 برای ویندوز

آنچه در این مقاله میخوانید آشنایی و آموزش متاتریدر 5 برای ویندوز نرم افزار متاتریدر 5 برای ویندوز نحوه ی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.