برترین دوره حضوری ارز دیجیتال تبریز

مشاهده نظرات

توضیحات

ترکی و فارسی چون حضوریه !
12 جلسه منتورینگ + لایو ترید برای اولین بار در تبریز
حضوری است و در تبریز برگزار می شود.
اگر علاقه مندی حتما تریدرت میکنیم !
تاریخ شروع : بعد ثبت نام برایتان اعلام میشه.
15 سر فصل کاربردی و لم کار
پشتیبانی بصورت حضوری
صفر تا نتیجه گیری
گواهی آکادمی آفل

چرا یادگیری و ثبت نام در دوره ارز دیجیتال تبریز مهم است؟

در این مقاله به بررسی دوره ارز دیجیتال تبریز و اهمیت آن در کسب درآمد بالا از بازار رمزارز خواهیم پرداخت. طی سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، یکی از بهترین روش های کسب درآمد، معامله ارز دیجیتال می باشد. با استفاده از این روش شما می توانید تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا موبایل، معاملات خود را شروع کنید و به کسب درآمد بسیار بالایی برسید. البته، به دست آوردن آمادگی جهت ورود به بازار ارز های دیجیتال نیازمند آموزش حرفه ای و اصولی است و ورود بدون آموزش نتیجه ای جز ضرر های مالی نخواهد داشت. یکی از بهترین دوره های آموزشی در این زمینه، دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل است. در ادامه بیشتر در مورد این آکادمی توضیح خواهیم داد. اگر شما هم از علاقمندان به بازار ارز های دیجیتال و کسب بالا از آن هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

برای شرکت در دوره غیر حضوری ارز دیجیتال می توانید از لینک زیر اقدام بفرمایید:

دوره ارز دیجیتال

ارز دیجیتال تبریز

دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفل

اگرچه رمزارزها یک دهه قدمت دارند، اما آموزش‌های ارز دیجیتال هنوز عقب مانده است. همچنین، بسیاری از افراد جدید به این امید وارد این بازار شده‌اند که یک شبه و سریع پول زیادی به دست بیاورند. با این حال، اکثر این افراد در نهایت بیشتر منابع مالی خود را از دست می‌دهند، زیرا هنوز ابزارها و آموزش‌های لازم برای به حداقل رساندن ریسک را در هنگام معامله در بازارهای ارزهای دیجیتال را به دست نیاورده‌اند.

هدف آکادمی آفل این است که ببیند دانشجویانش در زندگی خود به آزادی و رضایت می‌رسند. همچنین، آکادمی با آموزش افراد در زمینه ارزهای دیجیتال، فرصت‌هایی را برای آنها ایجاد می‌کند تا مشاغل خود را بهبود بخشند، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند و مهم‌تر از همه، یاد بگیرند که چگونه ثروت خود را حفظ کنند.

هیچ تجربه یا پیش نیازی برای عضویت در دوره ارز دیجیتال تبریز وجود ندارد. این دوره برای مبتدیان با تجربه معاملات صفر طراحی شده است. علاوه بر این، آکادمی آفل با موفقیت دانش‌آموزان بسیاری را فارغ‌التحصیل کرده است که بدون دانش قبلی شروع به ترید کرده‌اند و راه خود را به سمت‌ موفقیت‌های بزرگ ادامه داده‌اند. بسته به تعهد زمانی و انگیزه شما، می‌توانید در عرض چند ماه به دانش بزرگی در زمینه رمز ارز‌ ها دست پیدا کنید.

آکادمی آفل بیش از 600 دانش آموز را با موفقیت ثبت نام و آموزش داده است.  صرف نظر از دانش یا اعتقاد، آکادمی برای هر کسی که در تبریز زندگی می‌کند آماده خدمت رسانی است.  به علاوه، ما دانش‌آموزانی از سنین 18 تا 60 ساله داریم که بعد از دوره ارز دیجیتال تبریز به صورت مستقیم و قوی وارد دنیای معاملات شده‌اند.  آکادمی ما هیچ تبعیضی در مورد توانایی کسی برای یادگیری در مورد ارزهای نوظهور قائل نمی‌شود و به افراد این شانس را می‌دهد که زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهند.

نظرات برخی دانشجویان دوره ارز دیجیتال تبریز 

پخش ویدیو
پخش ویدیو
درباره پخش ویدیو 11
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

هدایای ویژه دوره ارز دیجیتال تبریز

ارز دیجیتال هدیه

مزیت کلوپ vip دوره ارز دیجیتال تبریز چیست ؟

  • اعلام سیگنال خرید یا فروش
  • آخرین اطلاعات مربوط به ترید ها
  • پیام های ویدئویی و صوتی اختصاصی جهت اعضا دوره ارز دیجیتال تبریز
  • معرفی افر های ویژه (اختصاصی اعضا ) مانند وبینار اختصاصی و غیره.

اشتراک 3 ماهه کانال سیگنال

به ارزش 1.500.000 تومان

 آموزش خرید و فروش هرز ارز ها ( شِت کوین ها ) 

به ارزش 1.000.000 تومان

آموزش فیلتر نویسی پیشرفته

به ارزش 400.000 تومان

دوره حضوری ارز دیجیتال تبریز

ارز دیجیتال با عناوین ارز الکترونیکی، پول الکترونیکی، پول نقد سایبری و پول دیجیتال شناخته می شود.

سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال نیازمند یک سری آموزش است که این آموزش ها در آکادمی آفل به صورت حضوری و در تبریز برگزار می شود.

چه فوایدی از حضور در دوره آموزش ارز دیجیتال در تبریز به دست می‌آید؟

حضور در دوره آموزش ارز دیجیتال در تبریز برای شما بهره‌وری بالایی به همراه خواهد داشت. شما با حضور در این دوره می‌توانید به مهارت‌های لازم برای خرید و فروش ارز دیجیتال برسید و با استفاده از این دانش در بازار ارزهای دیجیتال سوددهی برای خود را افزایش دهید. همچنین در این دوره می‌توانید با مشاهده نمودارهای تحلیلی و آموزش روش‌های تحلیلی، قدرت پیش‌بینی بازار را به دست آورده و به عنوان یک سرمایه گذار حرفه‌ای عمل کنید.

چالش های سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال

در مسیر حرکت به سمت سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، چالش های بسیاری وجود دارد که با کسب اطلاعات کافی از بازار ارز دیجیتال می توان تمامی این چالش ها را پشت سر گذاشت و به سمت پله های موفقیت گام برداشت.

اگر آمار کابران حاضر در بازار ارز دیجیتال را بررسی کنیم با این موضوع رو به رو می شویم که بسیاری از آنها به دلیل عدم آگاهی کافی از ارز دیجیتال با ضررهای مالی مواجه شده اند. برای پیشگیری از این مشکل پیشنهاد می کنیم در دوره  آموزشی حضوری ارز دیجیتال تبریز شرکت کنید.

در این دوره ها می توانید از اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه بهره مند شوید.

دوره حضوری ارز دیجیتال تبریز

ویژگی دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال تبریز

از جمله ویژگی های دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال تبریز (آکادمی آفل) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین ویژگی هایی که آکادمی آفل برای تشکیل دوره های آموزشی ارز دیجیتال در نظر گرفته است، استفاده از اساتید با تجربه و حرفه ای می باشد که می توان گفت این اساتید به نوعی از فعالان بازارهای ارز دیجیتال بشمار می روند.
  • در دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در تبریز، تمامی دانشجویان و کارآموزان به چالش کشیده می شوند و به سوالات آنها پاسخ داده می شود.
  • در این دوره ها، اساتید از روش های مختلف برای افزایش اعتماد به نفس افراد در معاملات استفاده می کنند. زیرا یکی از اصلی ترین راه های موفقیت در حوزه ارز دیجیتال، داشتن اعتماد به نفس است.
  • در دوره های آموزشی که در آکادمی آفل برگزار می گردد، استراتژی های مدرن و بروز بازارهای ارز دیجیتال بیان می گردد.
  • سطح دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال تبریز به صورت مبتدی تا پیشرفته می باشد و در پایان دوره نیز دانشجویان مدرک قابل استعلام دریافت می کنند.
  • تاریخ شروع این دوره ها متناسب با زمان ثبت نام شما می باشد.

در دوره ارز دیجیتال تبریز چه چیزی یاد میگیریم؟

در دوره ارز دیجیتال تبریز  تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن یاد میگیریم سپس به سراغ پرایس اکشن پیشرفته و نوین خواهیم رفت و علاوه بر کلاس های آموزش ترید (معامله گری) به شما یاد می دهیم تا چگونه مدیریت سرمایه داشته  باشید. چیزی که این دوره را متمایز میکند نحوه بیان مطالب پیچیده و سخت به ساده ترین روش ممکن است شما در این دوره چیزی را یاد میگیرید تا بدون محدودیت زمانی و مکانی هر لحظه که اراده کنید از آن کسب درآمد داشته باشید.

مهارت های اکتسابی پس از پایان دوره آموزشی ارز دیجیتال تبریز

دانشجویان در انتهای دوره ارز دیجیتال تبریز با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده اند، تفاوت میان بازار سرمایه محلی و بازار معاملات ارز دیجیتال را تشخیص می دهند. در نتیجه می توانند تمامی ریسک های سیستماتیک و غیر سیستماتیک حضور در بازار ارز دیجیتال را بپذیرند و با استفاده از یک برنامه معاملاتی، وارد حوزه ارز دیجیتال شوند.

بازار کار و موقعیت های شغلی ارز دیجیتال تبریز

از موقعیت های شغلی موفق در زمینه ارز دیجیتال می توان به مشاغل زیر اشاره کرد:

مدیر بازاریابی

تدوین و تحلیل استراتژی ها و برنامه های بازاریابی بر اساس ویژگی ها و اهداف بازار ارز دیجیتال، بر عهده مدیر بازاریابی می باشد. همچنین مدیر بازاریابی می تواند تمامی فرصت های رشد و موفقیت در زمینه ارز دیجیتال را شناسایی و تشخیص دهد.

محقق در زمینه داده های اطلاعاتی

یکی از مراحل مهم ارز دیجیتال، تجزیه و تحلیل داده های این حوزه می باشد. یک محقق داده های اطلاعاتی به خوبی می تواند داده های مربوط به خرید و فروش ارز را تحلیل کند. البته محققانی که در این زمینه فعالیت می کنند، باید اطلاعات کافی از سطوح پیشرفته کامپیوتر را داشته باشند تا بتوانند اطلاعات مربوط به کسب و کار ارز دیجیتال را به خوبی به سازماندهی و نگهداری کنند.

آنالیزگر تحقیق

یکی دیگر از موقعیت های شغلی موفق در زمینه ارز دیجیتال، آنالیزگر تحقیق است. آنالیزگر تحقیق، موظف است اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال را به دست آورد و آنها را با مردم به اشتراک بگذارد.

معمار امنیتی

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، نفوذ هکرها به شرکت های رمز نگاری ارز دیجیتال بیشتر شده است. یک معمار امینتی می تواند تمامی سیستم های رایانه ای شرکت را از نفوذ هکرها در امان نگه دارد

این دوره مناسب چه کسی است؟

  • افرادی که علاقه دارند بصورت حضوری در کلاس ها شرکت کنند.
  • افرادی که به دنبال افزایش درآمد خود هستند.
  • افرادی که به فکر ورود قدرتمند به دنیای ارزهای دیجیتال هستند.
  • افرادی که دوست دارند بدون محدودیت مکانی در هر نقطه از دنیا به کسب درآمد خود بپردازند.
  • افرادی که تمایل دارند بتوانند در ایران درآمد دلاری واقعی و مطمئن داشته باشند.
  • افرادی که هیچ شناخت و پیش ‌زمینه‌ای از ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین ندارند
  • برای علاقمندانی که مطالعاتی پراکنده در این زمینه‌ها داشته‌اند، اما نیاز به یک آموزش حرفه ‌ای‌ دارند.
  • افرادی که علاقه مند به ورود به عرصه معامله گری و تحلیل تکنیکال هستند.
  • معامله گرانی که تصمیم دارند یکبار برای همیشه اصول تحلیل را یاد بگیرند.
  • فعالین حوزه ارزهای دیجیتال که تمایل به افزایش علم و مهارت های خود دارند.
  • افرادی که می خواهند با سرمایه ی کم برای یک عمر شغل پردرآمد و مطمئنی داشته باشند.

این دوره مناسب چه کسی نیست؟

  • کسانی که به دنبال یک شبه ثروتمند شدن هستند.
  • کسانی که علاقه دارند تا با روش های سنتی فعالیت نمایند.
  • کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند و نیازی به بهبود وضعیت آینده خود ندارند.
  • کسانی که علاقه دارند تا با اتکا به شانس خود در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت نمایند.
  • کسانی که علاقه ای به درآمدهای میلیونی آنلاین ندارند.
  • کسانی که از دست دادن سرمایه از طریق نداشتن اطلاعات را تکرار می کنند.
دوره حضوری ارز دیجیتال تبریز آکادمی آفل

چرا به دوره ارز دیجیتال تبریز نیاز داریم؟

امروزه با توجه به شرایطی همچون کرونا، نمی توان با یک منبع درآمد به موفقیت رسید و بسیاری از افراد به سمت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف حرکت می کنند. برخی از افراد بر این باورند که می توان با خرید ملک و یا سکه و طلا سرمایه گذاری کرد. اما کارشناسان اقتصادی معتقدند که بازار ارز دیجیتال نمی تواند با دیگر بازارهای سرمایه گذاری رقابت کند. در واقع می توان گفت یکی از راه های رسیدن به موفقیت، حضور در بازار ارز دیجیتال می باشد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ورود به بازار ارز دیجیتال همانند دیگر بازارهای سرمایه گذاری نیازمند آموزش است. حضور در آکادمی های مختلف برای آموزش ارز دیجیتال کمک بسیاری می تواند در این زمینه به شما کند. یکی از آکادمی های موفق در زمینه آموزش حضوری ارز دیجیتال، آکادمی آفل در تبریز است.

امروزه آموزش های مختلفی را می توان در سطح اینترنت یافت که به بررسی بازار ارز دیجیتال پرداخته اند. اما آنچه که در این زمینه مهم است، یادگیری صحیح و اصولی ترفندهای ارز دیجیتال می باشد.

شما می توانید با ثبت نام در دوره ارز دیجیتال تبریز با صفر تا صد بازار رمز ارز آشنا شوید.

بی نیازی از هر گونه دوره دیگر !

شما با حضور یکباره در دوره ارزدیجتال تبریز آکادمی آفل از هر نوع دوره جانبی بی نیاز می شوید. قابل توجه است که این دوره پشتیبانی VIP سه ماهه داره و شما میتونید هر سوالی درباره بازار های مالی دارید از استاد دوره و تیم حرفه ای ایشان بپرسید و در کمترین زمان ممکن مشکل شما را رفع خواهد کرد.

آپدیت مادام العمر !

منظور از آپدیت مادام العمر اینست که بازار های مالی روز به روز خودشون رو ارتقا میدن و شما نمیتوانید با اطلاعاتی 10 سال پیش یاد گرفتید در این بازار ها فعالیت کنید. ولی شمایی که دارید در دوره ارز دیجیتال تبریز ( حضوری ) آکادمی آفل شرکت میکنید خیالتان راحت است . چون جلسات آپدیت بصورت حضوری و بصورت کاملا رایگان برایتان ارائه می شود تا هر چه بیشتر شما را برای بازار های نوین معاملاتی بصورت حرفه ای آماده کنیم.

ارز دیجیتال چیست؟

تاریخچه ارز دیجیتال به سال 2008 بر میگردد. در این سال برای اولین بار مفهوم ارز دیجیتال با اختراع بیت کوین مطرح گردید. بیت کوین نوعی پول دیجیتال است که بر خلاف سایر ازر های دیجیتال، توسط یک مرجع رسمی صادر نمی شود.

بگذارید با یک مثال موضوع را واضح تر به شما توضیح دهیم. ارزهایی مانند دلار، یورو و ریال توسط بانک مرکزی کشور ها صادر و پشتیبانی می شوند. در مقابل ارز های دیجیتال توسط هیچ مرجع رسمی، پشتیبانی نمی شوند. عدم پشتیبانی یک مرجع رسمی از ارز دیجیتالی مانند بیت کوین سبب از بین رفتن اعتبار این رمزارز نمی گردد؛ چرا که امنیت بیت کوین توسط بستری رمزنگاری شده به نام بلاک چین تامین می گردد.

برترین دوره ارز دیجیتال تبریز

بلاک چین چیست؟

بلاک چین بستر امنی برای انجام تراکنش های تمامی ارز های دیجیتال است. واژه بلاک چین از دو کلمه block و chain تشکیل شده است. در واقع اسم این بستر، نحوه عملکرد آن را توضیح می دهد. بلاک چین از مجموعه ای از بلاک ها تشکیل شده است. این بلاک ها دارای ظرفیت خاصی هستند و اطلاعات مربوط به معاملات ارز های دیجیتال را ذخیره می کنند. هر بلاک پس از تکمیل ظرفیت توسط یک ساختار زنجیر مانند به بلاک قبلی خود متصل شده و در مجموع، بلاک چین را تشکیل می دهند.

انواع مختلفی از بلاک چین در جهان وجود دارد. از جمله آنها می توان به بلاک چین عمومی، بلاک چین خصوصی، بلاک چین کنسرسیوم و بلاک چین هیبریدی اشاره کرد. بلاک چین عمومی در دسترس عموم قرار دارد و همه می توانند از آن استفاده کنند. در مقابل، سایر بلاک چین ها در دسترس عموم قرار نمی گیرند و توسط شرکت ها و کارخانه های بزرگ برای برقراری ارتباط و پرداخت های مالی استفاده می شوند.

آلت کوین چیست؟

پس از پیدایش بیت کوین در سال 2008 و افزایش محبوبیت این ارز دیجیتال، به تدریج رمزارز های دیگری نیز وارد بازار های سرمایه شدند. اولین رمزارز هایی که بعد از بیت کوین اختراع شدند، عبارت بودند از؛ اتریوم، تتر و پولکادات.

در این بین، از آنجایی که اولین و با ارزش ترین رمزارز موجود در بازار، بیت کوین بود، سایر ارز های دیجیتال، آلت کوین نامیده شدند. آلت کوین در واقع مخفف کلمه Alternative coin است. این لغت به معنی رمزارز جایگزین می باشد. در واقع تمامی ارز های دیجیتال پس از بیت کوین، آلت کوین نامیده شدند.

دوره ارز دیجیتال و فارکس تبریز

شبکه های مورد استفاده برای انتقال ارز دیجیتال به بستر بلاک چین

شما اگر بخواهید رمزارزی را در بستر بلاک چین انتقال دهید، باید از شبکه های خاصی مانند TRC20، ERC20 و… استفاده نمایید. این شبکه ها در واقع پل ارتباطی شما با بستر بلاک چین هستند و در هنگام انتقال کارمزدی را بابت انجام تراکنش دریافت می کنند. این کارمزد ها حدودی بوده و بسته به میزان شلوغی شبکه، متفاوت می باشند. معمولا کارمزد شبکه TRC20 یک دلار است اما کارمزد شبکه ERC20 بین 20 تا 30 دلار متغیر می باشد. در هنگام انجام معامله ارز دیجیتال حتما باید به انتخاب شبکه مورد نظر دقت نمایید تا کارمزد بالایی را برای انتقال پرداخت نکنید. شبکه TRC20 مناسب ترین شبکه برای انتقال رمزارز است.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هنگام شارژ حساب کیف پول الکترونیکی خود، شبکه انتخابی را در صرافی و کیف پول یکسان انتخاب نمایید. اگر در صرافی، شبکه TRC20 و در کیف پول شبکه ERC20 را انتخاب کنید، پول از حساب صرافی شما کم می شود اما به حساب کیف پول واریز نخواهد شد.

آموزش فارکس در تبریز

راه های کسب درآمد از ارز دیجیتال 

همانگونه که در پاراگراف های قبل نیز بیان کردیم، ارز دیجیتال بستری مناسب برای کسب درآمد بالا است. در مجموع دو راه برای کسب درآمد از ارز های دیجیتال وجود دارد. روش اول استخراج این ارز ها است و روش دوم معامله آنها.

در ایران استخراج ارز دیجیتال به دلیل کمبود منابع برق ممنوع می باشد و در صورت استخراج رمزارز غیر قانونی، جریمه های سنگینی در انتظار شخص متخلف خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از روش دوم برای کسب درآمد استفاده نمایید. البته شرط کسب درآمد از معامله رمزارز ها، گذراندن دوره های آموزشی، مانند دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل می باشد.

معامله رمزارز چیست؟

معامله ارز دیجیتال به ساده ترین زبان ممکن، دانستن زمان مناسب برای خرید و فروش یک رمزارز است. در این نوع معاملات شما با پیدا کردن روند ارزشی یک ارز دیجیتال می توانید، آن را در پایین ترین قیمت خریداری و در بالاترین قیمت به فروش برسانید و بدین صورت، درآمد بالایی را کسب نمایید. البته پیدا کردن خط روند و استفاده از آن برای پیش بینی کردن ارزش یک ارز دیجیتال، امری تخصصی بوده و نیازمند گذراندن دوره های آموزشی اصولی، مانند دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل است. ورودِ بدون آموزش به بازار های بزرگ سرمایه، بسیار خطرناک است و نتیجه ای جز ضرر های مالی کلان در پی نخواهد داشت.

دوره ارز دیجیتال تبریز

آموزش ارز دیجیتال در ایران 

در ایران همگام با سایر نقاط جهان، ورود به بازار ارز های دیجیتال طی سال های اخیر، رشد چشمگیری داشته است. در همین راستا موسسات بسیاری برای آموزش ارز دیجیتال در کشورمان تاسیس گردید. تاسیس این تعداد موسسه، نکته ای مثبت در جهتِ وجودِ فضای باز یادگیری در ایران است اما همواره قبل از ثبت نام در یک موسسه باید به اعتبار آن نیز توجه کرد. 

هدف از تاسیس بسیاری از موسسات آموزش ارز دیجیتال، بیشتر مالی است تا آموزشی و ورود به این قبیل آموزشگاه ها نتیجه ای جز ضرر های مالی کلان نخواهد داشت.

یکی از بهترین دوره های آموزشی در این زمینه، دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل است. این موسسه با بکارگیری مدرسان مجرب و حرفه ای، محیط آموزشی بسیار مفیدی را برای کار آموزان خود فراهم کرده است. با ثبت نام در دوره ارز دیجیتال تبریز در مدت زمانی کوتاه، آماده ورود به بازار های بزرگ سرمایه خواهید شد.

بخش های مختلف دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل 

در این بخش به شما بخش های مختلف دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل را توضیح خواهیم داد. دوره برگزار شده توسط این آکادمی، یکی از جامع ترین دوره های آموزشی در سطح ایران است. این دوره تنها تئوری نیست و در بخش هایی از آموزش، شما وارد محیط واقعی کار شده و به صورت عملی به معامله در بازار رمزارز ها می پردازید. بخش های مختلف دوره ارز دیجیتال تبریز عبارتند از:

  1. دوره ارز دیجیتال تبریز: آموزش مفاهیم اولیه

اولین بخش از دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل، آموزش مفاهیم اولیه است. در این بخش مفاهیم پایه به شما یاد داده خواهد شد تا به صورت اصولی دوره آموزشی آغاز گردد. اگر شما مفاهیم پایه را یاد نگرفته باشید، قادر به یادگیری مباحث پیچیده تر نخواهید بود. در این بخش مفهوم ارز دیجیتال، انواع بازار های سرمایه، انواع توکن ها و بلاک چین به شما توضیح داده خواهد شد. با یادگیری کامل این بخش، شما آمادگی ورود به بخش های بعدی دوره ارز دیجیتال تبریز را به دست خواهید آورد.

  1. دوره ارز دیجیتال تبریز: آشنایی با انواع اندیکاتور های مالی

بخش دوم دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل، آشنایی با انواع اندیکاتور ها و نحوه کار با آنها است. اندیکاتور ابزاری برای پیدا کردن خط روندِ یک رمزارز و پیش بینی ارزش آن در آینده است. استفاده از اندیکاتور ها نیازمند آموزش تخصصی بوده و توضیح تئوری در مورد آن کفایت نمی کند. به همین دلیل در بخشی از دوره ارز دیجیتال تبریز، شما به صورت عملی از اندیکاتور هایی مانند ایچیموکو در بازار های سرمایه استفاده خواهید کرد تا در این زمینه آمادگی لازم را به دست آورید.

  1. دوره ارز دیجیتال تبریز: آشنایی با روش پرایس اکشن

بخش سومِ دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل مربوط به آشنایی با روش پرایس اکشن است. پرایس اکشن روشی برای تحلیل ارزش یک رمزارز بدون استفاده از اندیکاتور است. در این روش مبنای تحلیل، اخبار مربوط به بازار های سرمایه و افراد موثر در این بازار ها می باشد. در صورتی که شما روش تحلیل با اندیکاتور و روش تحلیل با پرایس اکشن را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهید، قادر خواهید بود تا در بازار های سرمایه، کم ریسک ترین معاملات را به انجام برسانید. در دوره ارز دیجیتال تبریز، به شما نحوه بکارگیری هر دو روش به صورت همزمان، آموزش داده خواهد شد.

  1. دوره ارز دیجیتال تبریز: نحوه استفاده از خدمات صرافی های خارجی

بخش چهارمِ دوره ارز دیجیتال تبریز به آموزش نحوه استفاده از خدمات صرافی های خارجی اختصاص دارد. شما برای انجام معاملات رمزارزی در شبکه بلاک چین نیاز به استفاده از خدمات صرافی های خارجی دارید. اکثر صرافی های خارجی معتبر مانند بایننس و کوکوین به دلیل تحریم های مالی و بانکی از ارائه خدمات به کاربران ایرانی خودداری می کنند. از آنجایی که شما به استفاده از خدمات این صرافی ها برای معامله نیاز دارید، بخش مهمی از دوره ارز دیجیتال تبریز به آموزشِ راه های فرعی برای استفاده از خدمات این صرافی ها اختصاص پیدا کرده است.

آموزش ارز دیجیتال تبریز

دوره ارز دیجیتال تبریز: نحوه استفاده از کیف پول های الکترونیکی 

بخش پنجمِ دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل مربوط به آموزش نحوه استفاده از کیف پول های الکترونیکی، مانند تراست والت، است. شما برای اینکه که بتوانید سرمایه خود را وارد صرافی های خارجی کنید، باید ابتدا ارز مورد نظر خود را به یک کیف پول مانند تراست والت واریز و سپس آن را به صرافی مورد نظر منتقل نمایید. همچنین در پایان معاملات روزانه در صرافی، پیشنهاد می شود که جهت امنیت بیشتر، سرمایه خود را مجدد به حساب کیف پول الکترونیکی بازگردانید. در دوره ارز دیجیتال تبریز، بخش مهمی از دوره به آموزش نحوه کار با انواع کیف پول های الکترونیکی اختصاص یافته است.

  1. دوره ارز دیجیتال تبریز: روانشناسی معامله

آخرین بخشِ دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل، روانشناسی معامله است. شما در هنگام معامله باید ذهنی کاملا آرام و آزاد داشته باشید. در واقع شما تنها زمانی می توانید بهترین عملکرد خود در معامله رمزارز را به اجرا بگذارید که تمام تمرکزتان بر روی انجام معامله باشد.

گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایلی، در یک معامله متحمل ضرر شوید. در این شرایط نیز پیشنهاد می شود تا زمانی که آرامش خود را به دست نیاورده اید، از انجام معامله مجدد خودداری نمایید. تمامی مباحث فوق و همچنین راه های به دست آوردن آرامش پس از شکست در معامله، در دوره ارز دیجیتال تبریز به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد.

سخن پایانی

در دنیای امروز روش های جدیدی برای کسب درآمد به وجود آمده است. اگر در این شرایط شما بخواهید با روش های قدیمی به کسب درآمد بپردازید، موفقیت چندانی کسب نخواهید کرد.

یکی از روش های کسب درآمد بالا که در طی سالهای اخیر به وجود آمده است، معامله ارز دیجیتال می باشد. معامله ارز دیجیتال امری تخصصی بوده و نیازمند آموزش اصولی است. ورودِ بدون آموزش به بازاری های بزرگ سرمایه، نتیجه ای جز شکست های سنگین مالی در پی نخواهد داشت.

یکی از معتبرترین و بهترین دوره های آموزشی در این زمینه، دوره ارز دیجیتال تبریز در آکادمی آفِل است. این موسسه با بکارگیری اساتید حرفه ای و با تجربه، توانسته است تا محیط آموزشی بسیار مفیدی را برای دانشجویان خود فراهم کند. با شرکت در دوره ارز دیجیتال تبریز می توانید در مدت زمانی کوتاه، آمادگی کاملی برای ورود به بازار های بزرگ سرمایه به دست آورید.

(سوالات متداول)

چه پیش نیازی برای دوره ارز دیجیتال تبریز لازم است ؟

هیچ پیش نیازی لازم نیست از مبتدی تا پیشرفته ترین سطح ممکن برای شما عزیزان ارائه می شود.

دوره ارز دیجیتال تبریز در کدام شهر ها برگزار می شود؟

دوره مخصوص افراد ساکن در شهر تبریز است و کلاس ها بصورت حضوری در شهر تبریز برگزار میشود.

آیا می توانم از مطالب کلاس در دیگر بازار های مالی استفاده کنم؟

بلی، از بیشتر مطالبی که ارائه میشن می توانید در بازار هایی همچون فارکس و بورس نیز استفاده کنید.

دوره آموزش حضوری بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال تبریز چه فایده ای برای ما دارد؟

حاصل دوره ارز دیجیتال تبریز اینست که شما می توانید با هر سطح دانشی وارد حوزه کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال شده و اقدام به خرید و فروش و کسب سود از این حوزه کنید. این دوره به کامل ترین شکل ممکن و بدون هیچ مطالب اضافی شما را برای ورود به این بازار آماده می کند و تمام آموزش ها اعم از روش های سرمایه گذاری، نحوه خرید و فروش و تحلیل ها به کامل ترین شکل ممکن ارائه شده است

اگر سوالی دارید میتوانید با شماره

09146611376

از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

پرداخت آنلاین

7 روز ضمانت بازگشت وجه

پشتیبانی همیشگی !

مدرسان دوره

آرین فولادپنجه

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 7 اسفند 1402

سلام و عرض احترام ، مراتب تشکر خود را از اساتید عزیز مهندس فولادپنجه و مهندس بزازی اعلام میدارم و تا اخر عمر دعا گو و قدر دان تدریس خوب و بی بدیل اسن اساتید هستم هر سودی از بازار میگیرم یک انرژی مثبت رو روانه شما دو عزیز میکنم .

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 2 اسفند 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 30 بهمن 1402

من دوره رو تموم کردم و عالی بود با نهایت تشکر فقط قراربود دوره تخصصی پرایس اکشن رو شروع کنید لطفا اطلاع رسانی کنید تا شرکت کنیم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 17 بهمن 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 16 بهمن 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 بهمن 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 بهمن 1402

بسیار عالی بود و محتویات ارزشمندی درش وجود داشت به طوری که بعد اتمام دوره به درامد مستمر رسیدم ممنونم از اکادمی افل

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 10 بهمن 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 6 بهمن 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 4 بهمن 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 3 بهمن 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 1 بهمن 1402

نحو بیان و شیوه درس دادن ایشون به طوری بود که یادگیری مطالب سخت هم اسان بود هم ملکه ذهن میشد و با تمرین و تکرار مستمر هیچوقت فراموش نمیشد البته لازم به ذکر است که پشتیبانی انها حتی بعد از اتمام دوره کمک بسیار بزرگی در زمینه پیشرفت بنده داشت ⁦♥️⁩

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 26 دی 1402

اکادمی افل یه فرصت طلایی بود برای شروع به کار در بازار های مالی مخصوصا دوره ترید مستر که خیلی ازش راضی بودم و از پشتیبانی بعد اتمام دوره ها

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 20 دی 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 14 دی 1402

مخصوصا سیگنال هایی که می دادن تو همون هفته اول پول کل دوره در اومد

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 دی 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 8 دی 1402

مطالب بسیار مفید اموزنده بود

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 28 آذر 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 15 آذر 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 14 آذر 1402

سلام. من از طریق معرفی یکی از دوستانم مجموعه آکادمی آفل رو انتخاب کردم و بسیار خوشحالم از انتخابم اساتید مجموعه بسیار شیوا و روان مباحث رو توضیح میدادن باعث میشدن کلاس یک و نیم ساعته با اشتیاق سپری بشه.

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 13 آذر 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 12 آذر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 آذر 1402

درود بعد از اینکه نود درصد از سرمایه ام رو از دست دادم تصمیم گرفتم دوره ی استاد فولادپنجه رو تهیه کنم و با اشتیاق شروع به فراگیری کردم خدا رو شکر شرایط و برآیندم داره بهتر میشه دیروز ی معامله زدم سودش دو برابر دوره ای بود که خریدم سپاس از تمام دوستان.

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 28 آبان 1402

دوره عاااالی بود البته هنوز دورم تموم نشده جلسه ده هستم خدا رو شکر تا الان که پول دوره رو در اوردم ولی استاد فولادپنجه میگه باید حتما به سود برسی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 24 آبان 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 23 آبان 1402

عالیه

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 12 آبان 1402

بی نهایت از استاد فولاد پنجه ممنونم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 10 آبان 1402

به جرأت میتونم بگم دوره ترید مستر بهترین دوره ای بود که محتویات بسیار ارزشمندی در بر داشت و الان با استفاده از اونا به در امد دلاری رسیدم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 9 آبان 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 9 آبان 1402

من قبلا یه دوره آموزشی در یه جای دیگه رفته بودم ولی خدایی بعداز شرکت در کلاسهای شما دیدم که وقتمو هدر داده بودم کلاسهای شما خیلی عالی بود باز خواستن تشکر کنم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 5 آبان 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 20 مهر 1402

سلام در این دوره ترید و تحلیل تکنیکال هم آموزش داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 13 مهر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 13 مهر 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 12 مهر 1402

بهترین دوره ای بود که شرکت کردم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 مهر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

   همین الان ثبت نام کن