آموزش صرافی بیت یونیکس + ویدیو فارسی

آموزش صرافی بیت یونیکس

در این مقاله قصد داریم درباره صرافی بیت یونیکس با شما صحبت کنیم. بزرگترین مشکل ایرانیان فعال در حوزه ارزهای دیجیتال پیدا کردن یک صرافی برای ترید کردن است. چرا که ایران یک کشور دائم التحریم است و بنابر تحریم‌های مالی صرافی‌ها و بروکرهای بین‌المللی فعالیت ایرانیان را محدود می‌کند؛ بنابراین ایرانیان مجبورند همواره در این حوزه خانه به دوش باشند.

معرفی صرافی بیت یونیکس

صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس بیش از ۳ سال است که فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. به گفته سایت این صرافی و بررسی‌های کوین مارکت کپ، دفاتر بیت یونیکس در ایالات متحده آمریکا، کانادا، دبی و فیلیپین واقع شده است. کاربران می‌توانند در این صرافی معاملات اسپات و فیوچرز را انجام دهند. همچنین معامله‌گران در صرافی بیت یونیکس می‌توانند از حداکثر اهرم معاملاتی ۱۲۵ در معاملات خود بهره ببرند و بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال را در بازار فیوچرز معامله کنند.

صرافی بیت یونیکس

امنیت در صرافی بیت یونیکس (Bitunix)

بعد از بررسی مجوزها و اعتبار صرافی بیت یونیکسف امنیت در این صرافی را بررسی می‌کنیم. امنیت مناسب در یک صرافی باعث می‌شود کاربران و مشتریان نسبت به امن‌بودن دارایی‌های خود اطمینان داشته باشند. در این خصوص طبق گفته پشتیبان بیت یونیکس، این صرافی از موارد زیر برای امن‌بودن دارایی‌ها در هنگام معامله استفاده می‌کند:

  • استفاده از گوگل اتنتیکیتور (2FA)
  • کد تأیید با ایمیل
  • کد ورود پیامکی (در صورت ثبت‌نام با شماره همراه)

رابط کاربری صرافی بیت یونیکس

رابط کاربری صرافی Bitunix، ساده و سریع است. این رابط کاربری به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت و سادگی معاملات خود را انجام دهند. امنیت بالای این صرافی ناشی از فناوری‌های امنیتی پیشرفته است که به حفظ سرمایه کاربران کمک می‌کند.
همچنین صرافی Bitunix دارای خدمات پشتیبانی 24 ساعته نیز هست که در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکلات کاربران رسیدگی می‌کند و این نشان از تعهد بالای این مجموعه به کاربران خود دارد.

جذاب‌ترین بخش کلیدی صرافی بیت یونیکس که موجب تمایز آن از بقیه صرافی‌ها می‌شود این است که این صرافی مدام در حال نوآوری و به‌روزرسانی است. در حقیقت تیم کاربری آن تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا از آخرین تحولات بلاکچین و ارزهای دیجیتال برای خدمات‌دهی به کاربران استفاده کنند. این به کاربران امکان می‌دهد که از چالش‌ها و فرصت‌های متعددی بهره ببرند و کاربرانی که فقط چند ماه در این صرافی فعالیت می‌کنند به درستی آن را مورد اعتماد یافته‌اند.

پشتیبانی صرافی بیت یونیکس

حوزه ارزهای دیجیتال یک دنیای بدون توقف و تعطیلی است؛ به همین دلیل صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی باید خدماتی بدون وقفه به مشتریان ارائه دهند. صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس نیز راه‌های زیر را برای ارائه پشتیبانی به مشتریان خود درنظر گرفته است:

  • چت آنلاین ۲۴ ساعته
  • ایمیل
  • ثبت تیکت
این مطلب را بخوانید   آموزش صرافی توبیت | برترین صرافی 2024 ارز دیجیتال

امکانات صرافی بیت یونیکس (bitunix)

صرافی بیت یونیکس تنها خریدوفروش ارزهای دیجیتال را در بازارهای اسپات و فیوچرز به کاربران ارائه می‌دهد. معامله‌گران در این صرافی نمی‌توانند از امکاناتی مانند استیکینگ، معاملات آپشن و ییلدفارمینگ استفاده کنند؛ از این‌رو امکانات این صرافی محدود است و تنها به معامله ارزهای دیجیتال ختم می‌شود.

صرافی بیت یونیکس کیف پول اختصاصی را در اختیار هر فرد قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی دارایی‌های دیجیتالی خود را در آن نگهداری کرده و به معامله بپردازند. برخی دیگر از امکانات این صرافی عبارتند از:

معاملات فیوچرز: در این نوع معاملات کاربران می‌توانند هم از ریزش قیمت‌ها و هم رشد آنان سود کسب کنند. در این معاملات امکان استفاده از انواع اهرم‌های مالی فراهم شده و پتانسیل کسب سود بالایی از این معاملات وجود دارد.

معاملات اسپات: در صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس امکان خرید و فروش و معامله بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال مختلف برای مشتریان فراهم شده است. این تعداد ارز دیجیتال برای یک صرافی ارز دیجیتال خارجی تقریبا مناسب است.

صرافی بیت یونیکس بونوس‌های معاملاتی مختلفی را برای کاربران در نظر گرفته است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

آموزش جامع ثبت‌نام و ترید در صرافی Bitunix

پیش از این درباره صرافی بیت یونیکس با شما صحبت کرده‌ایم. گفتیم که این صرافی یک صرافی جذاب با رابط کاربری ساده و ایمن است که در حال حاضر توانسته توجه ایرانیان بسیاری را به خود جلب کند.

برای ثبت‌نام در صرافی بیت یونیکس مانند هر صرافی دیگری بهتر است ابتدا یک فیلترشکن آی پی ثابت تهیه کنید. تأکید می‌کنیم در هیچ صرافی‌ای با آی پی ایران وارد نشوید زیرا می‌تواند به مسدود شدن سرمایه شما منجر شود. بعد از اینکه فیلترشکن خود را روشن کنید باید وارد سایت رسمی این صرافی شوید. برای این کار روی لینک ثبت‌نام کلیک کنید تا وارد صفحه صرافی شوید.

برای ثبت‌نام گزینه Sing up را بزنید اما اگر قبلاً در این سایت عضو شده‌اید برای ورود Log in کنید.

برای ثبت‌نام دو روش وجود دارد، ثبت‌نام از طریق ایمیل و موبایل. ازآنجایی‌که ساکنان ایران نمی‌توانند احراز هویت انجام دهند، شما باید از ثبت‌نام با ایمیل استفاده کنید. ایمیلتان را وارد کنید و یک رمز عبور برای خودتان بگذارید. سپس تیک تائید قوانین سایت را بزنید و بر روی گزینه Clam rewards کلیک کنید. یک کپچا برای تائید هویت شما ظاهر می‌شود پس از حل آن با تصویر زیر روبرو می‌شوید:

آموزش ثبت نام در صرافی بیت یونیکس

یک کد رمز به ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید ارسال می‌شود. وارد ایمیل خود شوید و کد را بردارید و در این جای خالی وارد کنید. سپس دکمه تائید را فشار دهید تا ثبت‌نام کامل شود.
درصورتی‌که ایمیل برای شما نیامده بود پوشه Spam را بگردید و اگر در آنجا هم نبود در همین صفحه روی Resend کلیک کنید تا ایمیل دیگری برایتان ارسال شود. پس از تکمیل این مرحله صفحه اصلی سایت پیش روی شما باز می‌شود:

آموزش ثبت نام در صرافی بیت یونیکس

این صفحه یک دید کلی از امکانات سایت در اختیار شما قرار می‌دهد.
در سمت چپ صفحه گزینه Asset Overview نمایی از حساب شما را نشان می‌دهد.
Spot Accont موجودی حساب اسپات شما را نشان می‌دهد و Futures Account موجودی حساب فیوچرز شما را نشان می‌دهد.
برای واریز ارز به حسابتان می‌توانید از گزینه Deposit استفاده کنید و برداشت ارز را از Withdraw انجام دهید.
همچنین گزینه Transaction History تاریخچه‌ای از مبادلات و جا به جایی پول را در حساب شما نمایش می‌دهد.
بخش Coupons Center نیز بخشی است که پاداش‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهد.

این مطلب را بخوانید   9 ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی (AI) در سال 2023
آموزش ثبت نام در صرافی بیت یونیکس

در سمت راست بالای صفحه منوی آدمک را باز کنید و روی گزینه Security کلیک کنید تا این صفحه پیش روی شما باز شود. ازآنجایی‌که ما قصد احراز هویت نداریم وارد بخش احراز هویت نمی‌شویم صرفاً امنیت حساب را با Google Authenticator و تائید ایمیل، تائید می‌کنیم.

تکمیل اطلاعات حساب در صرافی بیت یونیکس

بعد از تائید کردن ایمیلتان، باید اطلاعات خود را کامل کنید. مواردی مانند شماره تلفن و تاریخ تولد که می‌تواند موجب افزایش امنیت حسابتان شود؛ اما فراموش نکنید تائید شماره تلفن می‌تواند موجب احراز هویت شما شود.

استفاده از کد دو عاملیتی در صرافی بیت یونیکس

برای اینکه حسابتان را ایمن نگهداری دارید استفاده از کد امنیتی Google Authenticator یک انتخاب خوب است.

واریز وجه در صرافی بیت یونیکس

بعد از تکمیل کد فعال‌سازی می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید. شما می‌توانید در این صرافی با روش‌های مختلفی حساب خود را شارژ کنید. می‌توانید از کارت اعتباری استفاده کنید یا انتقال بانکی انجام دهید. سپس با انتخاب خود معاملات اسپات یا فیوچرز را انجام دهید.

احراز هویت در صرافی در صرافی بیت یونیکس

اگر شما ساکن ایران نیستید و قصد احراز هویت در صرافی را دارید باید از منوی کاربری وارد بخش KYC بشوید. البته که برای ترید در این صرافی نیازی به احراز هویت نیست اما اگر می‌خواهید احراز هویت کنید باید از کارت گواهینامه یا ای دی کارت و یک تصویر سلفی استفاده کنید.
در بخش Basic Verification می‌توانید تا سقف دویست هزار دلار در روز برداشت کنید اما اگر احراز هویت کنید این مبلغ به دو برابر می‌رسد. با این حال توصیه ما به ساکنان ایران این است که احراز هویت نکنند.

چطور حساب خود را در صرافی بیت یونیکس شارژ کنیم؟

برای اینکه در صرافی شروع به معامله کنید باید حساب خود را شارژ کنید. برای این کار از منوی حساب کاربری وارد گزینه Assetts شوید و روی Deposit کلیک کنید.

در این صفحه شما این منوها را جلوی خود دارید:
Coin: در این بخش ارز دلخواهتان را انتخاب کنید.
Network: شبکه مورد نظرتان را برای انتقال انتخاب کنید مثلاً Bep20 یا Trc20

Deposite Address: در این قسمت براساس کوین و شبکه‌ای که انتخاب کرده‌اید یک آدرس ولت به شما داده می‌شود که باید آن را برای انتقال پول کپی کنید. توجه داشته باشید که حداقل واریز ارزهای مختلف در این صرافی متفاوت است بنابراین حداقل میزان ارزها را از بخش Min deposite ببینید و به هیچ وجه کمتر از آن پول انتقال ندهید.

 

واریز به صرافی بیت یوینکس

کارمزد معاملات در صرافی بیتیونیکس

کارمزد معاملات شما در صرافی Bitunix براساس حجم معاملات شما در ماه محاسبه می‌شود. حداکثر میزان این کارمزد در سفارشات میکر 0.08 درصد و در سفارشات تیکر 0.1 درصد است؛ اما در معاملات فیوچرز میزان کارمزد برای سفارش‌های میکر 0.02 درصد و برای سفارشات تیکر 0.06 درصد است.

این مطلب را بخوانید   چه ارزهای دیجیتالی در بازار بدترین عملکرد را داشته‌اند؟

معاملات در صرافی بیتیونیکس

یکی از بخش‌های جذاب صرافی بیت یونیکس معاملات اسپات آن است. در این معاملات شما ارزی را می‌خرید یا آن را می‌فروشید. معمولاً این نوع معاملات با ارز تتر یا USDT انجام می‌شود. جفت ارز دلخواهتان را پیدا کنید و به معامله بپردازید. برای انجام معاملات اسپات روی گزینه Spot از بالای صفحه کلیک کنید.

ارز دلخواهان را انتخاب کنید و در قسمت پایین آن را بخرید یا بفروشید. در این سایت بیشتر از 150 رمز ارز وجود دارد که در منوی سمت چپ می‌توانید آنها را پیدا کنید. سپس مقدار ارز و قیمت دلخواهتان را انتخاب کنید و روی گزینه خرید کلیک کنید. یا آن را بفروشید. درصورتی‌که بخواهید می‌توانید معامله خود را برای قیمت خاصی ست کنید تا در صورت رسیدن به آن قیمت خرید برای شما انجام شود.

بازار فیوچرز صرافی بیت یونیکس bitunix

بخش فیوچرز صرافی بیت یونیکس یک بازار جذاب است که به شما امکان می‌دهد با موجودی بسیار اندک از اهرم بالا استفاده کنید. این بخش یک فرصت خوب برای تریدرهای حرفه‌ای است. برای ترید در این بخش باید بخشی از دارایی خود را به Future Wallet خود در صرافی منتقل کنید و سپس از منوی بالای صفحه وارد بخش فیوچرز شوید.

جفت ارز دلخواهتان را از منوی سمت چپ پیدا کنید و سپس میزان مارجین خود و اهرم را مشخص کنید. قیمت بزنید و وارد معامله شوید. در معاملات فیوچرز مراقب سرمایه خود باشید. این قسمت از صرافی‌ها فقط مناسب تریدرهایی است که تجربه مناسبی در معاملات دارند بنابراین اگر تازه‌کار هستید از معاملات فیوچرز مخصوصاً با اهرم بالا خودداری کنید.

آیا ثبت‌نام در صرافی Bitunix نیاز به احراز هویت دارد؟

مشکل بزرگ ما ایرانیان در صنعت ارزهای دیجیتال بحث احراز هویت یا KYC است که موجب اعلام هویت ملی افراد می‌شود. در حقیقت وقتی شما به عنوان یک ایرانی ساکن ایران احراز هویتی انجام می‌دهید تضمین کرده‌اید که حساب شما در صرافی مسدود شود.

اما باید بدانید که صرافی بیت یونیکس به کاربران خود امکان می‌دهد که بدون اینکه نگران احراز هویت باشند در آن فعالیت کنند و این ویژگی در حال حاضر یک امتیاز مناسب برای ما محسوب می‌شود که قصد حفظ اطلاعات شخصی خود را داریم. اگر شما قصد احراز هویت نداشته باشید حداقل فعلاً می‌توانید در این صرافی با خیال راحت معامله کنید. ثبت‌نام در این صرافی سریع و ساده است و صرفاً به یک نام کاربری، رمز عبور و ایمیل نیاز دارد. به این ترتیب کاربران می‌توانند خیلی سریع وارد معامله شوند.

البته باید یادآوری کنیم که معامله بدون احراز هویت ممکن است برای کاربران محدودیت‌هایی داشته باشد؛ مثلاً در میزان برداشت روزانه کاربران محدودیت ایجاد می‌کند و روزانه نیم بیت کوین محدودیت حداکثری برداشت شما است. همچنین برای حفظ امنیت پلتفرم و جلوگیری از فعالیت هکرها و افراد مشکوک دسترسی به بعضی خدمات برای کاربرانی که احراز هویت نکرده‌اند محدود می‌شود تا از امنیت کاربران و سرمایه‌های آنها حفاظت کند اما این کاربران باز هم به تمام امکانات معامله دسترسی دارند.

4/5 - (4 امتیاز)

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
رابطه بانکداری با ارز دیجیتال چیست ؟ آکادمی آفل

رابطه بانکداری با ارز دیجیتال چیست ؟

آنچه در این مقاله میخوانید رابطه ی ارز دیجیتال و بانکداری چیست؟ علت ایجاد ارز دیجیتال و بانکداری عملکرد ارز…

بیشتر بخوانید
ایردراپ داگز چیست ؟

ایردراپ داگز چیست؟ + نقد کردن آن

آنچه در این مقاله میخوانید ایردراپ داگز چیست؟ چگونه ایردراپ داگز کار می‌کند؟ نقد کردن ایردراپ داگز مزایای ایردراپ داگز…

بیشتر بخوانید
آموزش صرافی توبیت

آموزش صرافی توبیت | برترین صرافی 2024 ارز دیجیتال

آنچه در این مقاله میخوانید صرافی توبیت: راهنمای کامل برای معامله‌گران ارز دیجیتال تاریخچه و معرفی صرافی توبیت ویژگی‌های صرافی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.