دوره کسب درآمد از متاورس و NFT

ناموجود

4,300,000 تومان

توضیحات

فارسی
کمپ ۱۳ روزه
غیر حضوری
پیش نیازی لازم نیست !
۱۳ فصل
دانلود فایل های آموزشی
صفر تا ۱۰۰

دوره متاورس و NFT

استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نه تنها بخشی از سرگرمی و تفریحات مردم جهان را به خود اختصاص داده است، بلکه شغل و کسب درآمد میلیون‌ها نفر را نیز در بر می‌گیرد. همین امر باعث شده است تا نیاز به فضای مجازی در میان افراد جهان بیش از پیش احساس شود. متاورس حوزه جدیدی در فضای مجازی و بستر اینترنت است که به گفته بسیاری از کارشناسان، تحول عظیمی را در شیوه زندگی انسان‌ها به وجود خواهد آورد. دوره متاورس و ان اف تی دوره‌ای است که به تمامی علاقه‌مندان به این جهان جدید و شگفت‌انگیز، کمک می‌کند تا به صورت حرفه‌ای و تخصصی وارد این دنیای نوین شوند و به کسب درآمد بالا برسند.

دوره ان اف تی و متاورس

متاورس چیست؟

مفهوم متاورس، اولین چیزی است که باید پیش از ورود به دوره آموزش متاورس، با آن آشنا شویم. کلمه متاورس از دو بخش “متا”      (Meta) و”ورس” (Verse) تشکیل شده است. متا، ماورایی یا فراتر و ورس که مشتق‌شده از کلمه universe است، جهان هستی معنا می‌شود.

متاورس در واقع یک دنیای فراتر از جهان فعلی است که ما با آن آشنا هستیم. در متاورس، یک دنیای کاملا دیجیتال را تجربه خواهیم کرد که می‌توانیم با کاراکترهای مجازی که خودمان آن‌ها را ساخته‌ایم، فعالیت‌های جدیدی را در فضای اینترنت انجام دهیم. در دنیای متاورس ما می‌توانیم به سینما برویم، خرید کنیم، گالری، مغازه و دیگر فضاهای اقتصادی تاسیس کنیم و به طور کلی فعالیت‌های مختلفی را که در فضای واقعی انجام می‌دهیم، به طور مجازی نیز تجربه کنیم.

محققان پیش‌بینی کرده‌اند که متاورس به نسخه دیجیتالی و پیشرفته‌ای از دنیای واقعی انسان‌ها تبدیل می‌شود و بخش اعظمی از زندگی روزمره افراد را به خود اختصاص خواهد داد؛ بنابراین آشنایی با متاورس و کسب مهارت‌های لازم برای فعالیت موفق در این فضای جدید می‌تواند قدمی مهم در زندگی اجتناب‌ناپذیر مجازی باشد که در آینده در انتظار ماست

دوره metaverse

ان اف تی چیست؟

ان اف تی‌ها را می‌توان توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ای دانست که به عنوان گواهی مالکیت دیجیتالی غیر تکراری برای هر نوع دارایی دیجیتالی صادر می‌شوند. ان اف تی‌ها دارایی‌های دیجیتالی هستند که ارزش خود را به صورت نوعی رمزارز حفظ می‌کنند. واژه ان اف تی ( NFT) از واژه non-fungible token گرفته شده است که به معنای توکن یا ژتون غیر قابل معاوضه است. ان اف تی نیز مانند رمز ارزهای دیجیتال دیگری مانند بیت کوین و اتریوم عمل می‌کند، اما با این تفاوت که برخلاف یک سکه استاندارد در بلاک چین بیت کوین، ان اف تی منحصر به فرد است و قابلیت معاوضه ندارد.

همانطور که اشاره شد، NFTها توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ای هستند که علاوه بر ارزش، یک سری اطلاعات نیز دارند. اطلاعاتی که ان اف تی‌ها دارند باعث منحصر به فرد بودن آن‌ها می‌شود و همین امر باعث کاربردهای زیاد آن‌ها شده است. NFTها بیشتر در بازی‌های کامپیوتری و متاورسی کاربرد دارند و به عنوان یک دارایی در این دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربران متاورس با استفاده از ان اف تی‌ها می‌توانند به خرید و فروش و در نتیجه کسب درآمد بپردازند.

دوره nft

نحوه سرمایه گذاری در متاورس چگونه است؟

متاورس جهانی است که در آن کاربران می‌توانند از خدمات و کالاهای مختلفی استفاده کنند. در این جهان سرمایه‌گذاری حرف اول را می‌زند و می‌تواند گزینه مناسبی برای گسترش کسب و کار در این دنیای پرطرفدار باشد. سرمایه‌گذاری در متاورس به شیوه‌های مختلفی قابل انجام است و هر یک از کاربران می‌توانند از طریق هر یک از روش‌های زیر به سرمایه‌گذاری در متاورس بپردازند.

  • خرید توکن‌های متاورس
  • خرید NFT بازی
  • خرید زمین در متاورس
دوره ان اف تی آکادمی آفل

چرا در دوره متاورس و ان اف تی شرکت کنیم؟

متاورس در آینده‌ای نه چندان دور، همچون اینترنت، انقلاب عظیمی را در سراسر جهان به پا خواهد کرد و بخش عظیمی از زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد. با پیشرفت تکنولوژی و معرفی فضاهای جدید برای سرگرمی و فعالیت، روش‌های جدیدی برای کسب درآمد و گسترش کسب و کار در این فضاهای جدید نیز معرفی می‌شوند. در رقابت کسب و کار، هر کس بتواند سریع‌تر و با مهارت بیشتری به معرفی برند و کسب و کار خود در فضای جدید بپردازد، می‌‌تواند افراد بیشتری را جذب کند و موفقیت بیشتری را به دست آورد.

با یادگیری کسب درآمد و همچنین آشنایی بیشتر با متاورس و ان اف تی، می‌توانید شما نیز جزء نفرات اولی باشید که توجه همه را به کسب و کار خود جلب می‌کند و به این ترتیب با استفاده از فرصت به وجود آمده، کسب درآمد بالایی از آن داشته باشید. دوره ان اف تی به عنوان یک دوره ضروری برای ورود به متاورس تلقی می‌شود؛ زیرا اغلب معاملات و خرید و فروش‌هایی که در این دنیا انجام می‌شوند، به وسیله ان اف تی هستند و آشنایی با ان اف تی می‌تواند تاثیر بسیاری در موفقیت در کسب و کار در این فضا داشته باشد.

آموزش متاورس آکادمی آفل

چه مواردی در دوره متاورس و ان اف تی ارائه می‌شود؟

با شرکت در دوره متاورس و ان اف تی شما می‌توانید با مفهوم متاورس، ویژگی‌ها و کاربردهای آن، به شکلی ساده و موثر آشنا شوید و با دیدی بازتر خود را برای ورود به این دنیای جدید آماده کنید. در این دوره روش‌های کسب درآمد از متاورس را به صورتی گام به گام فرا خواهید گرفت و خود را برای کسب درآمدی قابل توجه از متاورس آماده خواهید کرد.

در دوره متاورس با ارزها، توکن‌ها و همچنین پروژه‌های مختلف متاورس آشنا خواهید شد و چالش‌هایی که در این مسیر ممکن است با آن‌ها مواجه شوید را می‌شناسید. در این دوره همچنین با مفهوم ان اف تی، ویژگی‌های آن، سرمایه‌گذاری در آن، آموزش صفر تا صد ساخت NFT، کالکشن‌های پول‌ساز و فرصت‌های جذاب NFT و ترید ان اف تی‌ها آشنا خواهید شد. با گذراندن این دوره به دیدی وسیع و درست از متاورس و ان اف تی و پروژه‌های مختلف آن می‌رسید و می‌توانید به تنهایی پروژه‌ها را بررسی کنید و انتخاب درستی داشته باشید.

آموزش nft آکادمی آفل

دوره متاورس و ان اف تی مناسب چه کسانی است؟

ورود به دنیای متاورس در آینده‌ای نزدیک برای تمامی افراد اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. اگر شما نیز قصد شرکت در دوره متاورس و ان اف تی را دارید، اما مطمئن نیستید که این دوره برای شما مناسب باشد، در این بخش با ما همراه باشید تا بدانید دوره متاورس و ان اف تی مناسب چه کسانی است.

  • افرادی که به دنبال کسب درآمد دلاری از دنیای متاورس هستند و می‌خواهند با مفهوم متاورس، شبکه‌های غیرمتمرکز و ان اف تی آشنا شوند.
  • افرادی که سعی دارند از طریق بازی‌ کردن به کسب درآمد بپردازند و در عین لذت بردن از بازی کردن و برقراری ارتباط و تعامل با سایر کاربران، درآمد و سرمایه خود را افزایش دهند.
  • کسانی در رابطه با متاورس و آینده این پروژه جدید کنجکاو هستند و می‌خواهند اطلاعات بیشتری را در رابطه با این جهان به دست آورند.
  • شرکت در دوره متاورس و ان اف تی برای افرادی که به دنبال گسترش کسب و کار، معرفی برند و تبلیغات شغل خود در متاورس هستند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

مزیت‌ های شرکت در دوره متاورس و ان اف تی

همانطور که اشاره شد، متاورس آینده زندگی روزمره و کسب و کار انسان‌ها را تشکیل خواهد داد. در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری، افرادی که جزء اولین افرادی هستند که ورود پیدا می‌کنند، فرصت و شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. با ورود به متاورس دیگر حد و مرزهای زندگی واقعی معنا ندارد و افراد می‌توانند با تعامل با کاربران متاورس در هر نقطه از دنیا را تجربه کنند و در بازارهای بین‌المللی به تبلیغات و معاملات بپردازند.

دارایی‌ها در متاورس به صورت ان اف تی است و کاربران می‌توانند از طریق این رمز ارز به خرید و فروش، تاسیس، معاملات و تبلیغات بپردازند. متاورس مکانی است که در آن قوانین سخت‌گیرانه و دست و پاگیر دنیای واقعی وجود ندارد و به همین دلیل مکانی مناسب برای گسترش کسب و کار و کسب درآمد خواهد بود؛ بنابراین با ورود به متاورس و آشنایی با فضای معاملاتی آن می‌توانید به سرعت رشد کنید و سرمایه خود را چندین برابر کنید. متاورس مکان مناسبی برای کسب و کارهایی که به دنبال دیده شدن هستند، است و می‌تواند به خوبی برند شما را به تمام جهانیان معرفی کند.

دوره جامع آموزشی متاورس ایران آکادمی آفل

چه شرکت هایی روی متاورس سرمایه گذاری کرده اند؟

متاورس یک پروژه آینده‌دار و عظیم است که فعالیت در آن به در واقع به یک رقابت تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگ مختلفی برای پیشی گرفتن از رقبای خود روی متاورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به این ترتیب مهر تاییدی بر موفقیت و آینده درخشان این پروژه در سراسر جهان زده‌اند. در ادامه به چند مورد از شرکت‌هایی که روی متاورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اشاره می‌کنیم.

  • گوگل
  • آمازون
  • متا( فیسبوک)
  • اپل
  • مایکروسافت

متاورس به عنوان یک دنیای جدید و آینده‌دار، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. افراد زیادی در این دنیای جدید و شگفت‌انگیز به سرمایه‌گذاری‌های کلان دست زده‌اند و همین امر باعث شده است تا افراد در سراسر جهان، از موفقیت و فراگیر شدن آن اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین آشنایی با این دنیا و روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد در آن، از مواردی است که با فراگیری آن می‌توانید خود را چندین قدم از دیگر افراد جلوتر ببرید. اگر قصد پیشی گرفتن از دیگر رقبا و همچنین ورودی آگاهانه به این دنیای شگفت‌انگیز را دارید می‌توانید در دوره متاورس و دوره NFT ثبت نام کنید و خود را برای ورود به دنیای موفقیت آماده کنید.

مدرسان دوره

آرین فولادپنجه

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.