8 تا از برترین معامله گران بازار های مالی چه کسانی هستند؟ | آکادمی آفل

8 تا از برترین معامله گران بازار های مالی چه کسانی هستند؟

برترین معامله گران بازار های مالی آکادمی آفل

فهرست مطالب

برترین معامله گران بازار های مالی چه کسانی هستند؟ در این بخش قصد داریم تا اسامی خاصی را برای شما معرفی کنیم که هرکدام می توانند در گرفتن انگیزه و فعالیت در حوزه های مالی بسیار شرکت کنند. در انتها نیز سوالات متداول کاربران در خصوص معامله گران بازارهای مالی را پاسخ خواهیم داد.

برترین معامله گران بازار های مالی چه کسانی هستند؟

برترین معامله گران بازار های مالی کدامند؟ معامله گری یکی از هنرها و مهارت هایی است که بسیار از افراد ممکن است پس از طی کردن یک دوره با ضررهای هنگفت از آن خارج شوند. به همین خاطر کمتر کسی است که بتواند در این بازار به صورت مستمر حضور داشته و سود کند. اما چه کسانی تاکنون توانسته اند به عنوان برترین معامله گران بازار های مالی شناخته شوند؟

پس دو دهه، اکنون معامله گران مختلفی در این حوزه به درآمدهای بالای رسیده اند. گسترش بازارهای مالی از یک طرف و نیز در دسترس قرار گرفتن منابع آموزشی و پلتفرم های ترید در سراسر جهان، عواملی هستند که روند رو به رشد این دسته از افراد را سرعت بخشیده اند. هرکدام از این افراد ویژگی ها و داستان های خاص خود را دارند که در این مقاله می خواهیم به معرفی آنها بپردازیم و با آشنایی بیشتر با آنها، با این وجوه اشتراک در خصلت و رفتارشان آشنا شویم.

قبل از معرفی این افراد، اسامی آنها را به صورت خلاصه در ادامه می آوریم که عبارتند از:

  • پائول تئودور جونز
  • جورج سوروس
  • وارن بافت
  • مایکل بلومبرگ
این مطلب را بخوانید   معاملات فیوچرز ارز دیجیتال چیست ؟ + تعریف، مثال و نحوه معامله

شما کاربران می توانید با خواندن سرگذشت برترین معامله گران بازار های مالی و کسب اطلاعات بیشتر، از آنها الگوبرداری کنید. سپس از تجربیاتشان برای موفقیت بیشتر در ترید استفاده نمایید.

بهترین معامله گران فارکس و رمزارزها اکادمی آفل
بهترین معامله گران فارکس و رمزارزها

آشنایی با برترین معامله گران بازار های مالی

حال نوبت آن است که به معرفی برترین معامله گران بازار های مالی بپردازیم که عبارتند از:

  • پائول تئودور جونز: این فرد که متولد سال 1954 در آمریکا است، به عنوان صاحب شرکت تودور شناخته شده و در زمینه سرمایه گذاری و نیز صندوق تامینی با بودجه 11 میلیارد دلاری فعالیت می کند. دارایی خالص و شخصی این فرد در حدود 3-4 میلیارد دلار است. او در سن جوانی، به صورت خود خواسته دانشگاه را ترک می کند. پس از 26 سال، شرکت خود را تاسیس می نماید و به حوزه سرمایه گذاری وارد می شود. یکی از نقاط عطفی که توانست سرمایه خوبی را نصیب این فرد کند، پیش بینی دوشنبه سیاه بود. دوشنبه سیاه رخداری اقتصادی در 19 اکتبر سال 1987 است که در آن شاخص داو جونز به اندازه 22.6 درصد از ارزش خود را از دست داد. شرکت او به تدریج توانست درآمد شرکت خود را افزایش دهد و اکنون به عنوان یک میلیاردر آمریکایی شناخته می شود.
  • جورج سوروس: یکی دیگر از چهره های میلیاردر آمریکایی، George Soros است که در سال 1930 متولد شده است. این فرد اصالتا از مجارستان بوده اما در 35 سالگی خود به آمریکا مهاجرت نمود. این فرد کسی است که به او لقب ” مردی که بانک انگلستان را شکست” ارائه دادند و در سال 1992 با کاهش ارزش پوند، در حدود 1 میلیارد دلار کسب کرد. این فرد اکنون بازنشسته شده است اما در حدود 8.5 میلیارد دلار درآمد دارد. این فرد که یهودی زاده و دارای خانواده ای ثروتمند بوده است، فعالیت های سیاسی نیز دارد و راجع به ایران، دونالد ترامپ، وضع مالیات بر شبکه های اجتماعی نیز پیش بینی هایی انجام داده است.
این مطلب را بخوانید   فرمول میانگین برد واقعی (ATR)، چیستی آن و نحوه استفاده از آن
معرفی افراد تریدر موفق آکادمی آفل
معرفی افراد تریدر موفق

بهترین تریدرهای تاریخ کدام افراد بودند؟

در ادامه این مقاله راجع به برترین معامله گران بازار های مالی همچنین باید گفت:

  • وارن بافت: از جمله موفق ترین سرمایه گذاران بازارهای مالی است که اولین بار در سن 11 سالگی به این حوزه ورود نمود. او اکنون رئیس شرکت برکشایر هاتاوی است که یک هلدینگ بین المللی آمریکایی شناخته می شود. این فرد اکنون دارای دارایی خالص در حدود 100 میلیارد دلار است که به عنوان هفتمین فرد بزرگ جهان شناخته می شود. از دیگر شرکت هایی که مالکیت آنها برعهده این فرد است می توان به گایکو، دیری کوئین و نیز مارس اینکورپوربند اشاره نمود. جالب است بدانید که وارن بافت به عنوان تریدر برتر فارکس جهان، اولین کارهایش را با فروش آدامس، نوشابه و مجلات به صورت خانه به خانه شروع کرده بود. سپس توانست به بازار سهام رو آورد و در این مسیر قرار گیرد.
  • مایکل بلومبرگ: از دیگر افراد مشهور آمریکایی که در سال 1942 به دنیا آمده است، باید به مایکل بلومبرگ معروف اشاره نمود که بدون شک برترین معامله گران بازار های مالی شناخته می شود. این فرد یهودی دارای ریشه ای بلاروسی است. بلومبرگ مالک غالب سهام شرکتی به نام خودش است که به عنوان یک موسسه مالی و چندرسانه‌ای فعالیت می نماید. جالب است بدانید این فرد تاکنون 5 میلیارد دلار صرف مبارزه با خشونت های سلاح گرم و یا سایر فعالیت های انسان دوستانه کرده است. این فرد در حدود 60 میلیارد دلار ارزش ثروت خالص دارد.
بهترین تریدرهای بازار مالی آکادمی آفل
بهترین تریدرهای بازار مالی

دیگر افراد مشهور در بازارهای مالی چه کسانی هستند؟

با معرفی بهترین تریدرهای فارکس و سایر بازارهای مالی، حال برخی دیگر از نام های مشهور را نیز به صورت خلاصه در این حوزه معرفی می کنیم که عبارتند از:

  • جیمز سایمونز: این فرد به عنوان یکی از برترین افراد معامله گر روزانه، توانست با استعدادی که در حوزه ریاضی داشت، براساس یکسری الگوریتم های ریاضی در حوزه بازارهای مالی به درآمد برسد. او اکنون در حدود 26 میلیارد دلار سرمایه خالص دارد.
  • کارل آیکان: مسیر زندگی این فرد پس از آشنایی با بورس نیویورک و سرمایه قرضی عمویش، به فصل جدیدی پا گذاشت. او اکنون به عنوان رئیس شرکت Federal-Mogul شناخته می شود که تولید کننده محصولات ایمنی ماشین ها است.
  • جان پالسون: این فرد 27 ساله، توانست طی یک دوره بحران اقتصادی، سهام شرکت هایی را که بسیار ارزان بود را تهیه کرده و سپس آنها را با قیمتی بالاتر بفروشد. او در حدود 3.7 میلیارد دلار سرمایه دارد.
  • استیو کوهن: یکی دیگر از چهره های فعال در حوزه سرمایه گذاری بوده است. شرکت او که اکنون از هم پاشیده، در زمینه کسب سود از ترید و سرمایه گذاری مشتریانش فعالیت می کرده است.
این مطلب را بخوانید   10 کتاب برتر ترید در بازارهای مالی کدامند؟
افراد مشهور بازارهای مالی

سوالات متداول راجع به برترین معامله گران بازار های مالی

برخی از سوالات پرتکرار کاربران در رابطه با برترین معامله گران بازار های مالی به شرح زیر می باشند که عبارتند از:

  • انتخاب بهترین تریدرها چگونه انجام می شود؟

بهترین معیار دسته بندی افراد حرفه ای، درآمدی است که آنها با استراتژی های خود از بازارهای مالی کسب می کنید. همچنین داشتن استراتژی ها با وین ریت بالا و مدیریت سرمایه نیز در این بین بسیار مهم هستند.

  • درآمد روزانه از فارکس چقدر است؟

کسب سود از بازارهای مالی به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. از آن جمله می توان به داشتن استراتژی ها با وین ریت بالا، مدیریت سرمایه، مقدار حجم پول ورودی، نوع تحلیل و ضررهای کم اشاره کرد.

  • چند مورد از اسامی برترین معامله گران بازار های مالی را نام ببرید

علاوه بر نام های ذکر شده در مقاله، می توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد. از جمله ابیگل جانسون، ری دالیو، کارل آیکان، جو لوییس، بیل لیپشونز و غیره اشاره نمود.

  • عنوان ثروتمندترین معامله گر فارکس به چه کسی اختصاص دارد؟

نخستین فرد برای این جایگاه، جورس سورس آمریکایی نام دارد.

امتیاز دهی !

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
پیپ فارکس چیست

راهنما و آموزش پیپ در فارکس

آنچه در این مقاله میخوانید راهنما و آموزش پیپ در فارکس آشنایی با پیپ در فارکس نحوه ی محاسبه و…

بیشتر بخوانید
آموزش متاتریدر 5 برای ویندوز

آشنایی و آموزش متاتریدر 5 برای ویندوز

آنچه در این مقاله میخوانید آشنایی و آموزش متاتریدر 5 برای ویندوز نرم افزار متاتریدر 5 برای ویندوز نحوه ی…

بیشتر بخوانید
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

آنچه در این مقاله میخوانید استخراج ارز دیجیتال چگونه است؟ آشنایی با بهترین ارز دیجیتال برای استخراج (اتریوم کلاسیک) بهترین…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.