پادکست ارز دیجیتال تریدرکست | جلسه سوم | آکادمی آفل

پادکست ارز دیجیتال تریدرکست | جلسه سوم | آکادمی آفل

پادکست ارز دیجیتال تریدر کست
آنچه در این مقاله میخوانید

پادکست ارز دیجیتال چیست؟

در تعریف ارز دیجیتال اینطور میشه گفت که در اصل رمز ارزها شکل دیجیتال واحد های پولی هستن که همه روزه داریم از اونا استفاده می کنیم و به جای انتقال از طریق سیستم های بانکی از یک فناوری جدید بنام بلاکچین برای تایید و انتقال تراکنش ها استفاده میکنن که امنیت خیلی بالاتر از سیستم های بانکی دارن. در اصل ارزهای دیجیتال از طریق پروتکل های پیچیده رمز نگاری تهیه شدن و نگهداری و انتقال اونا هم از طریق بستر اینترنت و شبکه بلاکچین صورت میگیره و شکل فیزیکی ندارن.

پادکست های بیشتر در صفحه پادکست ارز دیجیتال

مزایای خرید ارز دیجیتال

شاید روزهای اولیه پیدایش بیت کوین کسی فکر نمی کرد ده سال بعدش خرید ارز دیجیتال اینقدر بین کاربرهای سرتاسر دنیا گسترش پیدا کنه. این روزها تقریبا در همه کشورها قشر جوان علاقه خاصی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند که در ادامه دلایل روی اوردن مردم به خرید ارز دیجیتال را برای شما خواهیم گفت.

  • یک بازار خوب برای سرمایه گذاری

یکی از دلایل محبوبیت گسترده ارزهای دیجیتال در بین مردم سرتاسر دنیا و حتی افراد سرمایه گذار اینه که این بازار یک سیستم نوپا بوده و خیلی از افراد از طریق این بازار سود های خیلی کلانی کسب کردن. این روزها اکثر کشورهای دنیا مثل امریکا و چین و روسیه و حتی کشور خودمون بخاطر سود ده بودن این بازار به استخراج بیت کوین روی اورده اند. اگه بخوام در مورد سود ده بودن خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این بازار برای شما توضیح بدم این رو بدونین که بیت کوین در سال 2009 با قیمت ده دلار معامله می شد و امروزه به 50 هزار دلار رسیده و یک سرمایه گذاری هزار دلاری ده سال پیش امروزه شما رو در ردیف ثروتمند ترین افراد شهر و محله تون قرار میداد. یا ارز دیجیتال اتریوم در طی یک سال حداقل سرمایه شما رو 7 برابر میکرد.

این مطلب را بخوانید   پادکست ارز دیجیتال - چرا باید معامله گر شویم + مقدمات معامله گری

اگه به بازار ارزهای دیجیتال دقیق بشین متوجه میشین که فقط بیت کوین نیست که سرمایه گذار هاش رو ثروتمند کرده بلکه این ماهیت همه ی رمز ارز ها هستش که سود ده باشن وتقریبا همه ارزهای دیجیتالی که فاندامنتال خوبی داشتن سود های چند صد درصدی رو به خریداراش دادن. در اصل با یک بررسی خیلی ساده بطور تصادفی میزان سود دهی صد ارز دیجیتال را میشه بررسی کرد و متوجه این نکته شد که بالای 90 درصد این رمز ارزها سرمایه دار های خودشون رو ثروتمند کردن و ارزش سرمایه اون ها رو افزایش دادن. در حالی که اگه همون پول رو بصورت همون ارز سنتی در بانک نگهداری می کردن نه تنها هیچ ارزشی بهش اضافه نمی شد بلکه الان ارزش یه سال پیش خودش رو تا چند برابر از دست داده بود. نکته مهم بعدی که باید بهش توجه داشته باشین اینه که تو بازار ارزهای دیجیتال شما بالای هزار رمز ارز برای سرمایه گذاری پیدا می کنین که میتونین در وقت مناسب اونو بخرین و با فروش در زمان مناسب ازش سود کسب کنین در حالی که در بازار سنتی همچین فرصتی کمتر از تعداد انگشتان دست برای شما خواهد بود.

  • شروع با حداقل سرمایه

یکی دیگه از مزیت های خوب خرید ارز دیجیتال اینه که میتونین با یک میلیون تومن و بعضا حتی کمتر از یک میلیون هم استارت خودتون رو بزنین و شروع به خرید و فروش کنین و حتی با همون یک میلیون کلی سود کسب کنین و به تنها چیزی که نیاز دارین یک گوشی موبایل یا یک لپ تاپ یا یک کامپیوتر برای استارت و ثبت نام و احراز هویت در صرافی اینانس هستش. در حالی که اگه بخواین یک کسب و کار حداقلی در دنیای سنتی راه بندازین که بخواین ازش سود کسب کنین باید هزینه خیلی زیادی تو دست تون باشه تا تازه بتونین کسب و کارتون رو راه بندازین و تخصص بالایی هم نیاز خواهین داشت.

  • شروع با کمترین تخصص
این مطلب را بخوانید   پادکست ارز دیجیتال تریدرکست | جلسه دوم | بلاکچین چیست ؟

مزیت بعدی خرید ارز دیجیتال این هستش که این روزها با گسترش اینترنت نیاز نداریم هزینه های زیادی بدیم تا بتونیم اطلاعات کسب کنیم. وبسایت های خیلی زیادی بصورت کاملا رایگان تمام اطلاعاتی که نیاز دارین رو در اختیارتون قرار میدن. همچنین میتونین از صد ها کانال اینستاگرام و یوتیوب برای کسب اطلاعاتی که لازم دارین استفاده کنین بدون اینکه بخواین بابت استفاده از اطلاعات شون هزینه ای پرداخت کنین. در حالی که خیلی از کسب و کارهای مالی نیازمند این هستن که سال ها تجربه کسب کنین و شاگردی کنین یا حتی هزینه پرداخت کنین تا فوت و فن کار دست تون بیاد.

  • خرید و فروش ارز دیجیتال در هر زمان و هر کجای دنیا

مزیت بعدی خرید و فروش ارز های دیجیتال این هستش که اولا میتونین این تجارت رو بصورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته انجام بدین و هیچ محدودیت زمانی از این لحاظ نخواهین داشت. چون که صرافی های ارز دیجیتال 24 ساعته مشغول خرید و فروش ارز های دیجیتال هستن. از انجایی که این بازار یک بازار جهانی هستش میتونید اون رو در هر نقطه از دنیا که مایل هستین هم انجام بدین و ارزش ارزهای دیجیتال هم بصورت جهانی تعیین میشن و تحت مالکیت هیچ نهاد حکومتی نیستن. پس با یک تجارت جهانی روبرو هستین و میتونین ارزهای خودتون رو در همه کشور ها هم به فروش برسونین.

امتیاز دهی !

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
پادکست ارز دیجیتال جلسه دوم آکادمی آفل

پادکست ارز دیجیتال تریدرکست | جلسه دوم | بلاکچین چیست ؟

آنچه در این مقاله میخوانید پادکست ارز دیجیتال جلسه دوم پادکست ارز دیجیتال جلسه دوم جلسه دوم « اشنایی با…

بیشتر بخوانید
پادکست ارز دیجیتال

پادکست ارز دیجیتال – چرا باید معامله گر شویم + مقدمات معامله گری

در سری پادکست های تریدرکست سعی داریم با ارائه آموزش های مفید و تخصصی بصورت رایگان شما را با خطرات ، فرصت ها و … رمزارز ها و شبکه بلاکچین آشنا کنیم …

بیشتر بخوانید

پادکست انگیزشی زمان

آنچه در این مقاله میخوانید یه جهان در انتظارته ! جاده زندگی یک جاده یک طرفه است … پاشو یه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.