دوره تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال | فاندامنتالیست برتر

مشاهده نظرات

رایگان

توضیحات

فارسی
۱۰ ساعت + ۲۰ ساعت آپدیت در روز های آتی
غیر حضوری
پیش نیازی لازم نیست !
تیکت + واتساپ
دانلود فایل های آموزشی
صفر تا ۱۰۰

دوره تحلیل فاندامنتال بازار ارز دیجیتال

ارز دیجیتال یا رمزارز یک نوع سیستم پرداخت دیجیتال است که برای انجام تراکنش به بانک متکی نیست. سیستمی همتا به همتا است و هر کسی را در هر جای دنیا قادر به ارسال و دریافت ارز می‌کند. محل ذخیره‌ی این ارزها در کیف پول‌های دیجیتال است. بعد از انتقال وجوه، تراکنش‌ها در یک دفتر کل ثبت می‌شوند. انجام این تراکنش‌ها به یک کدنویسی کاملا پیشرفته برای ذخیره و انتقال داده‌های ارز، بین کیف پول و دفتر کل نیاز دارد. هدف از این رمزنگاری ایجاد امنیت است. امروزه افراد زیادی علاقه به سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند.   

برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال باید تحقیقی کامل درباره‌ی معیارهای موجود انجام شود. برای این کار باید بازار را به شکل دقیقی تحلیل کرد. ارزیابی این سرمایه‌گذاری‌ها به سه صورت انجام می‌شود: تحلیل فاندامنتال، تکنیکال و سنتیمنتال. تمرکز این مقاله بر تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال است، اما همیشه به یاد داشته باشید که یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری مستحکم، ترکیبی از این چند تحلیل می‌باشد.

ارز دیجیتال برای افرادی که تازه به این حوزه وارد شده‌اند، ترسناک به نظر می‌رسد، اما اگر به شکلی دقیق و متفکرانه کار خود را آغاز کنیم و پیش ببریم به سود بسیار زیادی خواهیم رسید. می‌توانید با ثبت‌نام در دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال دانش خود را در این زمینه بالا ببرید.

دوره‌ فاندامنتال ارز دیجیتال و آشنایی با تعریف آن

یکی از نگرانی‌های افراد برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، ارزش این رمزارزها در آینده است. با انجام یک تحلیل فاندامنتال دقیق و در نظر گرفتن تمام اطلاعات موجود به ارزش واقعی آن ارز پی می‌بریم. با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی می‌توان به این نکته رسید که یک ارز دیجیتال چگونه ارزش‌گذاری شده‌است. آیا دارای ارزشی بیش از حد واقعی است یا کمتر از آن. در دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال با جزئیات بیشتری در این مورد آشنا می‌شوی

دوره تحلیل فاندامنتال آنلاین

دوره‌ فاندامنتال ارز دیجیتال و آشنایی با روش‌های انجام آن

تحلیل فاندامنتال، ارزش واقعی یک سرمایه را مشخص می‌کند. هنگام تعیین ارزش یک کالا، باید به عوامل زیادی توجه کنیم. در این میان می‌توان به وضعیت اقتصاد کلان در منطقه و کشور اشاره کرد و آن را در زمان حال و آینده بررسی کرد. عوامل دیگر عبارتند از: فرصت‌های توسعه‌ی صنعت، پیش‌بینی سود سهام و جریان نقدی شرکت موردنظر.

باید این نکته را مدنظر قرار داد که تحلیل فاندامنتال براساس فرضیات ذهنی نظریه‌پردازان صورت می‌گیرد، بنابراین نمی‌توان نتایج را صددرصد درست در نظر گرفت. با این وجود، این روش هنوز هم مؤثرترین روش برای بررسی است و ارزیابی‌های آن اغلب اوقات و در مواقعی که امکان انجام تحلیل دیگری وجود ندارد به عنوان تنها راهنما به کار می‌روند. در ادامه‌ی مطلب به سه معیار اصلی در تحلیل فاندامنتال نگاهی می‌اندازیم. در دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال، اطلاعات بیشتری درباره‌ی این سه معیار کسب خواهید کرد.

دوره تحلیل فاندامنتال بورس

معیارهای پروژه در دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال

در اینجا بر عوامل مختلفی مانند هدف ارز دیجیتال و نحوه‌ی عملکرد پروژه تمرکز می‌کنیم.

دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال و آشنایی با معیارهای کیفی

  • تحلیل موارد موجود در پس‌زمینه‌ی پروژه ـ تیم انجام‌دهنده‌ی پروژه و سوابق آن‌ها نشان خواهد داد که آیا این گروه دارای شرایط و تجربه‌ی کافی برای ارائه‌ی یک پروژه‌ی مطمئن هستند یا خیر. همچنین می‌توان برای بررسی اعتبار پروژه به شرکا و مشاوران اولیه‌ی آن نیز توجه کرد.
  • وایت پیپر ـ برای رسیدن به یک نمای کلی از پروژه، باید وایت پیپر یا اوراق سفید آن را بررسی کرد. این سند حاوی اطلاعات مهمی مانند فناوری استفاده‌شده، موارد کاربردی ارز دیجیتال، امکانات و ارتقاء برنامه‌ریزی شده، طرح عرضه و توزیع و … می‌باشد. همچنین توجه به نظرات دیگران نیز حائز اهمیت است.
  • توکنومیکس ـ توکنومیکس یا اقتصاد توکنی کمک می‌کند تا اهمیت عرضه و تقاضای توکن را در ارزش‌گذاری ارز دیجیتال دریابیم. اگر یک توکن در مقایسه با عرضه‌ی خود تقاضای بیشتری داشته باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. هدف خاص پروژه و کاربردهای واقعی توکن، کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد.
  • نقشه‌ی راه پروژه ـ بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال دارای یک نقشه‌ی راه هستند. این نقشه، زمان‌بندی تست نت‌ها یا شبکه‌های آزمایشی و ویژگی‌های جدید را نشان می‌دهد. با استفاده از آن می‌توان یک طرح کلی و شفاف درباره‌ی پیشرفت‌های آینده به دست آورد و همچنین دست‌یابی به نقاط عطف پروژه را ارزیابی کرد.
  • رقیبان ـ تحقیق درمورد رقبای موجود در بازار به چگونگی رقابت در پروژه کمک می‌کند. به دست آوردن یک ایده‌ی کلی از فضای پروژه برای ارزیابی پتانسیل آن اهمیت دارد.

دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال اطلاعات بیشتری را در این زمینه پیش روی شما می‌گذارد.

دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال و آشنایی با معیارهای کمی

ارزش بازار ـ ارزش سرمایه‌ی توکن‌ها با ضرب عرضه‌ی در گردش و قیمت فعلی هر یک از آن‌ها محاسبه می‌شود. اگر فقط ارزش بازار پروژه را در نظر بگیرید، ممکن است به نتایج گمراه‌کننده‌ای برسید.

البته می‌توان با استفاده از ارزش بازار پروژه، پتانسیل رشد شبکه را سنجید.

نقدینگی و حجم معاملات ـ نقدینگی به سرعت خرید وفروش یک دارایی و تبدیل آن به پول نقد اشاره دارد. حجم معاملات، نقدینگی را تعیین می‌کند. یک بازار با نقدینگی بالا، اسپردهای خرید و فروش محدودتری خواهد داشت و به راحتی می‌توان دارایی خود را با قیمت تجاری فروخت.

عرضه‌ی در گردش ـ عرضه‌ی در گردش به معنای تمام سکه‌ها و توکن‌هایی است که به صورت فعال در دسترس عموم قرار دارند. این عرضه با عرضه‌ی همه‌ی توکن‌ها متفاوت است و به طور مداوم در حال تغییر است. یکی از معیارهایی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، عرضه‌ی در گردش است. براساس آن، زمانی که عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت در همه‌ی بازارها افزایش پیدا خواهد کرد.

دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال به توضیح جامع‌تری درباره‌ی معیارهای کمی می‌پردازد.

دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال و آشنایی با معیارهای بلاک‌چین (معیارهای زنجیره‌ای)

شبکه‌ی بلاک‌چین یک منبع ارزشمند است که به کاربران اجازه‌ی مشاهده‌ی داده‌ها را می‌دهد و از این طریق به ارزیابی پروژه کمک می‌کند. اما انجام این کار به صورت دستی زمان زیادی می‌برد و به منابع بسیاری نیز نیاز دارد. یک راه ساده برای این کار وب‌سایت‌هایی هستند که داده‌ها را برای پروژه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

 نرخ هش ـ این نرخ یک توان محاسباتی ترکیبی است که در پلتفرم ماینینگ استفاده می‌شود. این نرخ از نظر سرمایه‌گذاران به عنوان مدرکی برای سلامت ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. هر چه نرخ هش بیشتر باشد، ماینرها ارز بیشتری استخراج خواهند کرد و شبکه امن‌تر خواهد بود.

آدرس‌های فعال ـ یک آدرس به محض استفاده در یک تراکنش موفق ـ چه برای ارسال و چه برای دریافت ـ  فعال می‌شود. این آدرس‌ها فعالیت روزانه‌ی کاربران بلاک‌چین را نشان می‌دهند. نکته‌ی مهمی که در این خصوص باید به آن اشاره کرد این است که آدرس‌ها باید بخشی از یک تراکنش زنجیره‌ای باشند، چون تنها این تراکنش‌ها پس از ثبت و تأیید در بلاک‌چین موفق تلقی می‌شوند. تراکنش‌هایی که خارج از زنجیره انجام می‌شوند آدرس فعال محسوب نمی‌شوند، زیرا مانند نوع زنجیره‌ای خود در بلاک‌چین ثبت نمی‌شوند.

ارزش تراکنش و کارمزد ـ کارمزدها به تقاضا در بلاک‌چین اشاره دارند. اگر می‌خواهید تراکنش سریع‌تری انجام دهید، باید هزینه‌ی بیشتری به عنوان کارمزد بپردازید. هر کاربر می‌تواند به صورت دلخواه کارمزد تراکنش را تعیین کند، اما باید به این نکته توجه کرد که هزینه‌ی هر تراکنش ارزش آن را نشان می‌دهد. بنابراین ماینرها باید در این مورد تراکنش‌های خود را الویت‌بندی کنند. اگر کارمزد در نظر گرفته شده بیشتر باشد، در الویت بالاتری برای رسیدگی و تأیید قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات تراکنش‌هایی که کارمزد کمی دارند، توسط سیستم تأیید نمی‌شوند.

در دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال این اطلاعات به خوبی ارائه می‌شوند.

تحلیل بنیادی ارز دیجیتال آکادمی آفل

سخن پایانی

انجام یک تحلیل فاندامنتال حرفه‌ای به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. در این میان وضعیت فعلی شرکت نیز حائز اهمیت است. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران از مطالعات انجام شده توسط مؤسسه‌های کارگزاری، صرافی‌ها و بانک‌های سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند.

با سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال می‌توان یک سرمایه‌ی کوچک را در مدت زمان کم به سودی قابل توجه تبدیل کرد. این سرمایه‌گذاری با ریسک همراه است اما با کمک تحلیل فاندامنتال می‌توان خطر آن را کمتر کرد. این تحلیل، فرآیندی دقیق و گاهی طولانی است و به سرمایه‌گذاران کنجکاو در این زمینه کمک می‌کند.

ارزهای دیجیتال باعث شروع دوره‌ای جدید در اقتصاد شده‌اند. دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال، آموزشی ایده‌آل برای تمام کسانی است که می‌خواهند اطلاعاتی ضروری را در این مورد کسب کنند.

با شرکت در دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال موارد زیر را فرا خواهید گرفت:

  • ارزیابی ارزش واقعی ارز دیجیتال
  • استفاده از معیارهای کیفی، کمی و بلاک‌چین برای تحلیل ارزهای دیجیتال
  • فواید تحلیل فاندامنتال برای بررسی سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت

با استفاده از این تحلیل سرمایه‌گذار متوجه می‌شود چه زمانی قیمت سکه به زیر ارزش واقعی آن رسیده‌است و اقدام به خرید می‌کند، و با افزایش قیمت در بازار تصمیم به فروش آن می‌گیرد.

در دنیایی سرشار از رقابت، باید همیشه به دنبال بهبود در حوزه‌ی تخصصی خود بود. گذراندن یک دوره‌ی حرفه‌ای برای پیشرفت، بسیار مهم است. امروزه بسیاری از افراد برای کسب مهارت‌های پیشرفته‌تر و بهتر در این حوزه به سراغ دوره‌های فاندامنتال ارز دیجیتال می‌روند. دوره‌های حرفه‌ای مزایای بسیار زیادی دارند، به همین دلیل ثبت‌نام در آن‌ها به شدت توصیه می‌شود.

اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری دارید، دست به کار شوید و با ثبت‌نام در دوره‌ی فاندامنتال ارز دیجیتال دانش خود را کامل کنید.

مدرسان دوره

آرین فولادپنجه

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 6 اسفند 1402

من دوره رو تموم کردم و عالی بود با نهایت تشکر فقط قراربود دوره تخصصی پرایس اکشن رو شروع کنید لطفا اطلاع رسانی کنید تا شرکت کنیم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 30 بهمن 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 29 بهمن 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 25 بهمن 1402

عاشقتم استاد عالیییی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 18 بهمن 1402

سلام. من از طریق معرفی یکی از دوستانم مجموعه آکادمی آفل رو انتخاب کردم و بسیار خوشحالم از انتخابم اساتید مجموعه بسیار شیوا و روان مباحث رو توضیح میدادن باعث میشدن کلاس یک و نیم ساعته با اشتیاق سپری بشه.

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 16 بهمن 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 بهمن 1402

مطالب بسیار مفید اموزنده بود

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 8 بهمن 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 4 بهمن 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 30 دی 1402

دوره عاااالی بود البته هنوز دورم تموم نشده جلسه ده هستم خدا رو شکر تا الان که پول دوره رو در اوردم ولی استاد فولادپنجه میگه باید حتما به سود برسی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 29 دی 1402

برترین دوره ارز دیجیتال تبریز واقعا برازنده اس

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 25 دی 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 24 دی 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 19 دی 1402

من قبلا یه دوره آموزشی در یه جای دیگه رفته بودم ولی خدایی بعداز شرکت در کلاسهای شما دیدم که وقتمو هدر داده بودم کلاسهای شما خیلی عالی بود باز خواستن تشکر کنم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 17 دی 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 7 دی 1402

بی نهایت از استاد فولاد پنجه ممنونم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 6 دی 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 3 دی 1402

اکادمی افل یه فرصت طلایی بود برای شروع به کار در بازار های مالی مخصوصا دوره ترید مستر که خیلی ازش راضی بودم و از پشتیبانی بعد اتمام دوره ها

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 26 آذر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 20 آذر 1402

مخصوصا سیگنال هایی که می دادن تو همون هفته اول پول کل دوره در اومد

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 19 آذر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 آذر 1402

نحو بیان و شیوه درس دادن ایشون به طوری بود که یادگیری مطالب سخت هم اسان بود هم ملکه ذهن میشد و با تمرین و تکرار مستمر هیچوقت فراموش نمیشد البته لازم به ذکر است که پشتیبانی انها حتی بعد از اتمام دوره کمک بسیار بزرگی در زمینه پیشرفت بنده داشت ⁦♥️⁩

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 8 آذر 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 3 آذر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 21 آبان 1402

درود بعد از اینکه نود درصد از سرمایه ام رو از دست دادم تصمیم گرفتم دوره ی استاد فولادپنجه رو تهیه کنم و با اشتیاق شروع به فراگیری کردم خدا رو شکر شرایط و برآیندم داره بهتر میشه دیروز ی معامله زدم سودش دو برابر دوره ای بود که خریدم سپاس از تمام دوستان.

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 19 آبان 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 17 آبان 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 17 آبان 1402

سلام و عرض احترام ، مراتب تشکر خود را از اساتید عزیز مهندس فولادپنجه و مهندس بزازی اعلام میدارم و تا اخر عمر دعا گو و قدر دان تدریس خوب و بی بدیل اسن اساتید هستم هر سودی از بازار میگیرم یک انرژی مثبت رو روانه شما دو عزیز میکنم .

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 6 آبان 1402

بسیار عالی بود و محتویات ارزشمندی درش وجود داشت به طوری که بعد اتمام دوره به درامد مستمر رسیدم ممنونم از اکادمی افل

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 5 آبان 1402

بهترین دوره ای بود که شرکت کردم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 5 آبان 1402

به جرأت میتونم بگم دوره ترید مستر بهترین دوره ای بود که محتویات بسیار ارزشمندی در بر داشت و الان با استفاده از اونا به در امد دلاری رسیدم

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 21 مهر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 17 مهر 1402

مبحث پرایس اکشن توضیح داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 11 مهر 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 8 مهر 1402

سلام در این دوره ترید و تحلیل تکنیکال هم آموزش داده میشه؟

آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان 5 مهر 1402

آیا برای دانش آموزان هم کلاس دارین منظورم اینکه برای,سنین کم دوره راهنمایی