✅ 20 ایده برتر کارآفرینی و کسب و کار 2021 + VIP | آکادمی آفل

✅ 20 ایده برتر کارآفرینی و کسب و کار 2021 + VIP

20-ایده-کارآفرینی

به دنبال یک ایده عالی تجاری هستید؟ می خواهید کارآفرینی را تجربه کنید ؟

 این ایده ها به شما کمک می کند تا یک تجارت موفق را در سال 2021 شروع و رشد دهید.

  • ایده شغلی را انتخاب کنید که آگاه و علاقه مند به آن باشید.
  • قبل از شروع کار ، تعیین کنید که آیا تقاضای آنچه می خواهید تأمین کنید وجود دارد یا خیر.
  • این مقاله مناسب برای هرکسی است که به دنبال ایده برای شروع کسب و کار است

شما می دانید که می خواهید شغلی راه اندازی کنید ، اما در بیان ایده خود زمان سختی را سپری می کنید. اگر می خواهید یک کارآفرین شوید ، مهم این است که با یک ایده عالی کسب و کار شروع کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید کمی الهام است. همه چیز با ایده ای شروع می شود که با گذشت زمان جای رشد دارد.

با آمدن ویروس کووید-19 چگونگی مصرف محصولات و خدمات توسط مردم بسیار تغییر کرده است. اگر به فکر شروع کار در سال 2021 هستید ، بسیار مهم است که عادی جدید را در نظر بگیرید برای مثال راه اندازی رستوران در سال های 2019 ایده های بسیار خوبی بودند ولی ما باید کسب و کار خودمان را با شرایط جدید مطابقت بدهیم تا مردم با خیال راحت از ما خرید کنند. به جای برخی از مشاغل سنتی ، به کارهایی فکر کنید که می توانند از چگونگی زندگی مردم در زندگی پشتیبانی کنند. مهم نیست که چه نوع شغلی را دنبال می کنید ، می خواهید یک طرح تجاری سالم ایجاد کنید.

این لیست از ایده های تجاری شامل 21 نوع تجارت عالی است که به شما کمک می کند در سال 2021 و بعد از آن با موفقیت کسب درآمد کنید.

1. مشاور

مشاور

مشاور

راه اندازی مشاغل مشاور می تواند یک گزینه سودآور باشد. می توانید کار مشاوره خود را به تنهایی شروع کنید ، سپس تجارت خود را توسعه داده و به مرور مشاوران دیگری استخدام کنید. و به یک کارآفرین تبدیل شوید.

2. فروشگاه آنلاین ( اینستاگرام / تلگرام / وبسایت و … )

شما می توانید با فروش خدمات یا کالا در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها یک فروشگاه آنلاین داشته باشید. برای مثال فروش لباس در اینستاگرام می تونه گزینه مناسبی در سال 2021 براتون باشه.

در ضمن می توانید در دوره های زیر آکادمی آفل جهت کسب درآمد آنلاین اقدام کنید:

دوره تحلیل فاندامنتال 

دوره متاورس

دوره رایگان ارز دیجیتال

دوره ارز دیجیتال

دوره ارز دیجیتال تبریز

مشاور ارز دیجیتال

3. آموزش آنلاین

آموزش آنلاین

تقاضا برای آموزش آنلاین امکان گسترده ای را برای کارآفرینان برای شروع فعالیت های خود فراهم کرده است. از آنجا که این یک ایده کسب و کار آنلاین است ، شما می توانید هر موضوعی را که در آن آگاهی دارید انتخاب کنید و بدون توجه به موقعیت مکانی خود ، یک دوره را آموزش دهید. اگر دانش پیشرفته ای در مورد هر موضوع خاصی ندارید ، همیشه می توانید آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی به صورت آنلاین برای دانشجویان خارج از کشور داشته باشید

4. دفتر داری آنلاین

دفتر داری آنلاین

همانند آموزش ، فناوری اجازه می دهد بسیاری از خدمات دفترداری به صورت آنلاین انجام شود. اگر شما یک حسابدار یا دفتردار هستید که خواهان آزادی و استقلال اداره کار خود هستید ، می توانید با استفاده از فن آوری مدرن ، خدمات دفترداری آنلاین خود را آغاز کنید و شرکت های دیگر را به عنوان مشتری در اختیار خود قرار دهید.

5. پیک پزشکی

پیک پزشکی

اگر وسیله نقلیه مطمئن و مهارت مدیریت زمان خوبی دارید ، ممکن است بخواهید خدمات پیک خود را ایجاد کنید – به طور خاص ، خدمات پیک پزشکی. شما به عنوان راننده مسئولیت حمل اقلام پزشکی مانند نمونه های آزمایشگاهی ، داروهای تجویز شده و تجهیزات را بر عهده خواهید داشت ، که فوق العاده برای پیک پزشکی ثبات شغلی خدمات. می توانید پیک خود را به تنهایی شروع کنید یا رانندگان دیگری را استخدام کنید تا برای شما کار کنند.

6. توسعه دهنده نرم افزار

توسعه دهنده برنامه

اگر در فن آوری آگاه و باتجربه هستید ، ممکن است بخواهید شغل خود را در زمینه توسعه نرم افزار در نظر بگیرید. تلفن های هوشمند برای بسیاری از ایرانی ها به یکی از لوازم جانبی روزمره تبدیل شده است شما می توانید با طراحی و توسعه برنامه تلفن هوشمند یک کسب و کار عالی راه اندازی کنید.

7. تایپ در خانه !

اگر گوش خوبی دارید و می توانید سریع تایپ کنید ، خدمات رونویسی یک ایده عالی تجاری است که به شما امکان می دهد با یک برنامه انعطاف پذیر از خانه کار کنید

8. سازمان دهنده حرفه ای

آیا به دنبال ایده ای تجاری هستید که واقعاً بتواند “جرقه شادی” بزند؟ برگزارکنندگان حرفه ای ، مانند ماری کوندو ، به مردم کمک می کنند تا زندگی خود را سر و صدا کنند و به حداقل برسانند. در عصر مادیات ، بسیاری از افراد مایل به کوچک کردن و کنترل مال خود هستند ، نه اینکه اجازه دهند وسایل خود را در اختیار داشته باشند. مینیمالیسم در حال محبوبیت فوق العاده ای است ، اما مردم اغلب جدا کردن از چیزهایی که مدتهاست متعلق به آنها است دشوار است. بخشی از یک سازمان دهنده حرفه ای ، کمک به مشتریان در ایجاد سیستمی برای کوچک سازی و نگهداری امور به این روش است.

9. خدمات نظافت

نظافت منزل - خدمات نظافت منزل در تهران - آریاپاک

خدمات نظافت منزل

اگر دوست دارید تمیز کنید ، می توانید به راحتی آن را به یک تجارت تبدیل کنید. با داشتن چند نفر از پرسنل ، تعداد زیادی از وسایل نظافت و حمل و نقل ، می توانید خدمات تمیزکاری را به صاحبان خانه ، مجتمع های آپارتمانی و املاک تجاری ارائه دهید. اگر می خواهید خود را از سایر خدمات تمیز کردن متمایز کنید ، اضافه کردن گزینه های برتر مانند واکس کف یا شستشوی برق خارجی را با پرداخت هزینه اضافی در نظر بگیرید. این خدمات می تواند عاملی تعیین کننده بین سرویس تمیزکاری جدید شما و شرکتهای فصلی باشد که لیست مشتریان زیادی برای ارائه سطح تمیز کردن آنها بسیار زیاد است.

10. نویسنده مستقل ( فریلنسر )

اگر یک واژه ساز طبیعی با کمی دانش بازاریابی هستید ، می توانید خود را به عنوان یک نویسنده مستقل ( فریلنسر ) تبلیغ کنید. نوشتن مطالب مستقل و تجاری آزاد یک تجارت عالی است ، زیرا تا زمانی که به اینترنت متصل باشید ، می توانید کار کنید. این مشاغلی است که می توانید از طریق راحتی در منزل خود ، یا حتی در صورت مسافرت از جاده ، از آن استفاده کنید.

11. سرویس مراقبت در منزل

خوشبختانه شما برای کمک به سالخوردگان و رشد یک تجارت موفق همزمان نیازی به سابقه مراقبت های بهداشتی ندارید ، اگرچه مطمئناً این مهارت ها نیز مورد تقاضا هستند. بسیاری از سالمندان در کارهای مختلف ، از کارها گرفته تا تعمیرات در اطراف خانه ، به کمک نیاز دارند. با داشتن برخی از تجربیات ، می توانید تجارت خود را برای کمک به سالمندان در انتقال از خانه های خود به امکانات زندگی مساعدت شده ، ارائه خدمات از قبیل بسته بندی ، حمل و نقل ، تنظیم و ذخیره سازی وسایل و دارایی خود در نظر بگیرید.

12. خدمات ترجمه

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه

این روند فرصتی را برای سخنرانان چند زبانه برای ارائه خدمات خاص مانند ترجمه اسناد و ترجمه اطلاعات وب سایت به زبانها برای استفاده در بازارهای دیگر ایجاد کرده است. اگر چندین زبان می دانید ، ایجاد جایگاهی در صنعت خدمات ترجمه می تواند یک کار موفقیت آمیز باشد.

13. بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال بخش مهمی از مارک تجاری است ، بنابراین پاسخگویی به تحولات استراتژی های بازاریابی مشتری برای شما حیاتی است. مدیریت شبکه های اجتماعی مستلزم تماشای نظرات و پیام ها به صورت شبانه روزی است ، نه فقط برنامه ریزی پست ها در یک ذهنیت “تنظیم و فراموشش کن”. اگر از استراتژی و اجرای دقیق برنامه ها لذت می برید ، بازاریابی دیجیتال می تواند تجارت مناسب شما باشد. همچنین ممکن است به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید ، که این فرم دیگری از بازاریابی دیجیتال است.

14. کامیون مواد غذایی

با وجود ناهار خوری در داخل خانه در بسیاری از مکان ها در حال حاضر ، رستوران داران مشتاق ممکن است موفقیت بیشتری را با یک کامیون مواد غذایی کسب کنند. کامیون های مواد غذایی در هر شکل و اندازه ای ارائه می شوند و طیف گسترده ای از میان وعده ها و غذاها را سرو می کنند. از غذای مورد علاقه خود در جاده استفاده کنید و علاقه های آشپزی خود را مستقیماً به مشتریان گرسنه بفروشید. مطمئناً شما در حال کار خواهید بود ، اما در فضایی علاقه مند خواهید شد که می توانید با افرادی که علایق مشابهی دارند ارتباط برقرار کنید. کامیون های مواد غذایی ممکن است ایده ای وحشیانه به نظر برسند ، اما صنعت در حال رشد است. هزینه های سربار و نگهداری یک کامیون به طور قابل توجهی کمتر از داشتن رستوران است و این مزیت تحرک را نیز به همراه خواهید داشت.

15.  مراقبت از چمن

اگر با یک چمن بزرگ شده اید ، به احتمال زیاد والدین شما را مجبور کرده اند از آن مراقبت کنید. مراقبت از چمن برای بسیاری از ما آزار دهنده است ، اما برای برخی از افراد احساس آرامش و آرامش را ایجاد می کند. کار در فضای باز با دست برای رام کردن و زیباسازی چشم انداز طبیعی می تواند یک تجربه ارزشمند باشد و از آنجا که افراد زیادی کار را خسته کننده می دانند ، می تواند سودآور هم باشد. خدمات مراقبت از چمن نیاز به کمی بیشتر از برخی تجهیزات اولیه ، تریلر و شاید برخی از پرسنل ، بسته به تعداد مشتری شما و شغل شما ، دارد. شما می توانید با ارائه خدمات برتر و ایجاد اعتبار به عنوان برندی که با لبخند یک کار کامل را انجام می دهد ، به سرعت یک سرویس کوچک مراقبت از چمن را به یک شرکت کاملاً محوطه سازی تبدیل کنید. اگر دوست دارید در فضای باز کار کنید و مناظر زیبایی ایجاد کنید ، این می تواند تجارت شما باشد.

16. تاکسی آنلاین ( البته مناسب شهر های بزرگ )

شما می توانید با راه اندازی سرویس های مشابه : اسنپ ، اوبر و… صاحب یک کسب و کار آنلاین و پر درآرمد اصلا از اشباع بودن نیاز بازار نترسید.

17. مشاور املاک آنلاین

مانند مورد قبلی یک املاک آنلاین راه اندازی کنید …

18. طراح گرافیک

شرکت ها ، مشاغل کوچک و مالکان انفرادی همه به مواد تبلیغاتی چشم نواز احتیاج دارند ، اما تقریباً همه به دنبال چیزی نیستند که خوب به نظر برسد. اگر رشته هنری دارید و می دانید چگونه می توانید محتوا را به شکلی دلپذیر از منظر سازماندهی کنید ، می توانید یک کار طراحی گرافیک را برای تهیه آگهی تبلیغاتی دیجیتال ، پوستر و سایر مواد بصری جذاب شروع کنید. طراحی گرافیک همچنین مزیت نیاز به ابزار فیزیکی کمی فراتر از لپ تاپ و میز را دارد.

19. تجارت چاپ تی شرت

دقیقاً مانند طراحی گرافیکی ، اگر حس هنری تیز و تیز داشته باشید ، ممکن است از راه اندازی کسب و کار چاپ تی شرت لذت ببرید – یا شاید فقط از بردن تصاویر شخص دیگری و چاپ صفحه روی پیراهن خالی لذت ببرید. در هر صورت ، اگر فضای لازم برای راه اندازی چاپ تی شرت را دارید ، می توانید به راحتی ابزار لازم را تهیه کرده و تجارت کوچک خود را شروع کنید.

20. نگهداری حیوان خانگی

مراقب سگ ، گربه یا سایر حیوانات خانگی مشتری خود در خانه خواهید بود ، مطمئن شوید که به آنها غذا می دهید ، به آنها آب می دهید ، با آنها بازی می کنید ، با آنها وقت می گذرانید و (با سگها) آنها را مانند مورد نیاز همچنین باید به طور مرتب مشتری های خود را در مورد نحوه عملکرد حیوانات خانگی آنها به روز کنید.

🛑 موفق ترین مشاغل کوچک کدامند؟

مشاغل کوچکی که شامل طراحی وب سایت ، زیرمجموعه ای از بازاریابی دیجیتال هستند ، معمولاً در زمره کسانی هستند که بیشترین فروش را دارند و بیشترین سود را دارند. اکنون افراد بیشتر از طریق سایر مراکز در اینترنت کسب و کارها را می آموزند ، بنابراین یافتن مشتری و درآمد پایدار معمولاً دشوار نیست. خدمات نظافت و مشاغل املاک و مستغلات نیز موفقیت بالایی دارند که منطقی است – همه مردم به خانه احتیاج دارند و آنها تمیز بودن آنها را ترجیح می دهند.

🛑 مراحل گام به گام شروع کار چیست؟

  1. یک ایده تجاری انتخاب کنید و جایگاه خود را پیدا کنید.
  2. بازار فعلی را تحلیل کنید.
  3. یک طرح تجاری ایجاد کنید.
  4. امور مالی خود را ارزیابی کنید و در صورت لزوم پول جمع کنید.
  5. ساختار حقوقی خود را تعیین کنید.
  6. تجارت خود را ثبت کنید.
  7. بیمه نامه های تجاری مناسب را انتخاب کنید.
  8. کارمندان را استخدام کنید و تیم خود را بسازید (در صورت لزوم).
  9. فروشندگان خود را انتخاب کنید (در صورت لزوم).
  10. تجارت و تبلیغات تجاری خود را انجام دهید.

 

 

4.3/5 - (7 امتیاز)

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.