🔥جلسه اول پادکست ارز دیجیتال | چرا باید معامله‌گر شویم ؟

پادکست ارز دیجیتال – چرا باید معامله گر شویم + مقدمات معامله گری

پادکست ارز دیجیتال

پادکست ارز دیجیتال و بلاکچین تریدرکست

در سری پادکست های تریدرکست سعی داریم با ارائه آموزش های مفید و تخصصی بصورت رایگان شما را با خطرات ، فرصت ها و … رمزارز ها و شبکه بلاکچین آشنا کنیم . 

پادکست های بیشتر در صفحه پادکست ارز دیجیتال

پادکست ارز دیجیتال

تریدرکست اول : چرا باید تریدر شویم ؟

تو این قسمت درباره مزایای ترید و بازار های مالی صحبت کردم امیدوارم بتونید بهترین استفاده رو ازش داشته باشید.

آشنایی با ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال به شکل های مختلفی شناخته میشه افراد مبتدی فقط بیتکوین رو می شناسند و بقیه هم به این نوع دارایی های دیجیتال رمز نگاری شده ارزهای دیجیتال می‌گویند. یکبار برای همیشه بیایید شکل صحیح و درست این نوع دارایی ها رو بشناسیم . دارایی های رمزنگاری شده یا Cryptocurrency شکل صحیح این نوع سنجش واحد است و به اختصار می‌توانیم از کلمه “‌رمز ارز‌‌” استفاده کنید. امروزه بیشتر افراد بلاکچین رو از طریق همین رمز ارز ها شناخته اند و صرفا آنرا بستری برای تامین امنیت و نقل و انتقالات رمز ارز ها می‌دانند که در جلسه بعدی خیلی مفصل درباره این موضوع بلاکچین و نحوه عملکرد آن صحبت خواهیم کرد. 

بیتکوین اولین رمز ارز

13 سال پیش فردی با لقب ساتوشی ناکاماتو بیتکوین و سیستم پرداخت نظیر به نظیر رو ساخت و اولین بلاک آن را استخراج کرد. بیتکوین اولین رمز ارزی بود که خلق شد . بیتکوین مزایای بسیاری نسبت به پول دارد. آیا فرق بین پول و ارز را می‌دانید در جلسات بعدی به این موضوع جالب پرداخته شده است. رشد بیتکوین در 5 سال اخیر بیشتر از طلا بوده ، بیتکوین باعث تغییر اساسی در سنجش دوم دارایی ها شده و ما خوش شانس ترین نسل بشر هستیم که شاهد همچین اتفاقی هستیم. و این میتونه فرصتی برای ما باشه که آکادمی آفل هم می تونه چه در دوره های رایگان و چه در دوره های پولی در کنارتون باشه.

این مطلب را بخوانید   پادکست ارز دیجیتال تریدرکست | جلسه دوم | بلاکچین چیست ؟

آموزش اصولی و حرفه ای رایگان !

اگر از اول مسیر آموزش وارد دوره اشتباهی شوید این باعث سردرگمی شما خواهد شد و علاوه بر این که کمکی براتون نمیکنه شما رو وارد ضرر های بسیاری هم خواهد کرد . پادکست های آموزشی در زمینه بیتکوین ، رمز ارز ها ، بلاکچین وجود داره ولی اولین نسخه 100% ایرانی این پادکست ها تریدرکست ِ ، ما در این پادکست ها قراره شما رو آماده ورورد به دنیای رمز ارز ها و بیتکوین کنیم و سپس با دوره رایگان ورود به دنیای‌کریپتوکارنسی شما رو یک مرحله حرفه ای تر و آماده تر می کنیم عملا شما در این مسیر دو همراه دارید : پادکست ارز دیجیتال ، دوره رایگان ارز‌دیجیتال

که می تونه کمک شایانی در این زمینه براتون داشته باشه.

آرین فولادپنجه هستم و خوشحال میشم این جلسات رایگان رو به دوستان خودتان بفرستید در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید و در این مسیر هم شما کمکی در آگاه شدن بقیه داشته باشد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

آنچه در این مقاله میخوانید استخراج ارز دیجیتال چگونه است؟ آشنایی با بهترین ارز دیجیتال برای استخراج (اتریوم کلاسیک) بهترین…

بیشتر بخوانید
اینده بیت کوین در سال 2023: رهنمودها و پیش‌بینی‌ها

آینده بیت کوین در سال 2023: رهنمودها و پیش‌بینی‌ها

آنچه در این مقاله میخوانید مقدمه بررسی کوتاهی از بیت کوین تاریخچه بیت کوین فناوری بلاکچین و نقش آن در…

بیشتر بخوانید

چه تفاوتی بین بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر وجود دارد؟

آنچه در این مقاله میخوانید مقدمه تعریف ارزهای دیجیتال بیت کوین مزایا و معایب بیت کوین ارزهای دیجیتال دیگر امنیت…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.