5 فیلم برتر انگیزشی + لینک دانلود | آکادمی آفل

5 فیلم برتر انگیزشی + لینک دانلود

چه چیزی بهتر از این‌که با دیدن یک فیلم و سرگرم شدن، یک انگیزه‌ی بزرگ هم در شما ایجاد شود؟ فیلم‌ها نه تنها می‌توانند یک انگیزه برای شروع یا ادامه‌ی مسیر پیشرفت باشند، بلکه می‌توانند انگیزه به پایان بردن هر مسیری که شروع شده است را نیز در شما ایجاد کنند. در این‌ نوشته فهرستی از ده فیلم انگیزشی قدرتمند را برای شما آماده کرده‌ایم که به طور قطع نکات خوبی برای‌تان به همراه دارند. هر کارآفرین یا صاحب کسب و کاری باید به تماشای این ده فیلم برتر بنشیند تا یک شوک انگیزشی دریافت کند. همچنین با دیدن این فیلم‌ها یاد خواهید گرفت که سخت‌کوشی، شور و شوق، نگرش مثبت و داشتن اصول کاری قدرتمند، برای کسب موفقیت و رضایت از کار تا چه حد حائز اهمیت هستند.

1.فیلم رستگاری در شاوشنگ

قهرمان داستان اندی دوفرین فرد بسیار موفقی است که بر اثر یک حادثه و قتل راهی زندان میشود و مدتها تلاش می کند تا بیگناهی خود را ثابت کند. او به ما یادآور میشود، در بدترین شرایط هم باید امید خود را حفظ کرد و به راه خود ادامه داد. یکی از پیام های جلب این فیلم، پراختن به رسالت فردی است. قهرمان فیلم باوجود زندانی بودن، افسرده و ناامید نشد و به رسالت فردی خود پرداخت و محبوبیت زیادی در زندان کسب کرد. او به زندانیان کمک می کرد تا سواد بیاموزند و به کتاب علاقمند شوند.

در این بین مورگان فریمن نیز بعنوان بازیگر نقش مکمل در کنار او قرار می گیرد و از این همه انگیزه و پشتکار او حیرت می کند. این فیلم به ما نشان می دهد اگر فردی دارای انگیزه و امید باشد، در نهایت نجات پیدا می کند.

یکی از دیالوگ های این فیلم که برای همیشه در ذهن من مانده است، زمانی است که برخی از زندانیان در آستانه آزادی هستند اما نمی خواهند از زندان بیرون بروند زیرا به حال و هوای زندان خو کرده اند. تعدادی از آنها که آزاد میشوند نیز پس از مدتی دست به خود کشی می زنند. مورگان فریمن در صحنه ای از فیلم می گوید” همه ما به زندانی بودن خو کرده ایم و آزادی برای من از همه چیز خطرناک تر است”.

این مطلب را بخوانید   🤑 جمله انگیزشی برای ترید و سرمایه‌گذاری

درماندگی آموخته شده: مورگان فریمن در صحنه ای از فیلم، زمانی که از زندان آزاد شده بود و در یک فروشگاه کار می کرد، آنقدر درگیر قوانین زندان بود و نسبت به محیط آن شرطی شده بود که برای رفتن به دستشویی هم از رئیس فروشگاه اجازه می گرفت. این داستان آنقدر ادامه یافت که رئیس فروشگاه به او گفت: تو تا هر تعداد بار که بخواهی میتوانی به دستشویی بروی و نیاز به اجازه نیست. در یک کلام باید بگویم این فیلم یک شاهکار سینمایی است.

پیام فیلم: میل به زندگی حتی در بدترین شرایط

2.فیلم انگیزشی فارست گامپ

دانلود رایگان این فیلم در پایین همین صفحه!

همه ما از کودکی دارای محدویت هایی داشته ایم که بواسطه آن احساس حقارت و کمبود می کردیم. این حس حقارت، توانایی و انرژی ما در رسیدن به موفقیت را کاهش می دهد. فیلم فارست گامپ Forrest Gump نیز داستان کودکی بیمار و ناتوان را روایت می کند که به همراه مادر خود روزهای سختی را سپری می کند.

همه فکر می کنند فارست یک عقب مانده است اما او بخوبی میتواند وقایع را تحلیل کند. او از نظر ظاهری بسیار ضعیف و عجیب و غریب است و با هیچکس ارتباط دوستانه ای ندارد. او دارای آی کیو (ضریب هوشی) 75 است که بسیار کمتر از یک انسان عادی است اما نا امید نمی شود و در ادامه فیلم خواهید دید به موفقیت های بزرگی دست میابد.

مادر او همانند یک مربی و حامی در کنار او است و حتی از مدیر مدرسه می خواهد تا فرزندش را در کنار دانش آموزان عادی قرار دهد اما این تازه آغاز ماجراست. در ادمه فیلم خواهید دید قهرمان داستان مورد هجوم و تمسخر سایر دوستانش قرار می گیرد زیرا او توانایی راه رفتن را نداشت و آتل های زشتی به پایش وصل بودند که او را همانند یک آدم آهنی نشان می داد.

این مطلب را بخوانید   مهارت های برنامه ریزی و مدیریت زمان چیست؟

بازی بینظیر تام هنکس باعث شد این فیلم در 6 بخش جایزه اسکار را از آن خود کند. این فیلم را بارها و بارها ببینید و از صحنه های الهام بخش آن لذت ببرید. این فیلم به شما می گوید که بیاد داشته باشید مشکلات همیشگی نیستند و کافیست اقدام کنید. در این شرایط خواهید دید غول های پنهان شما بیدار میشوند و معجزه رخ می دهد.

پیام فیلم: مهم نیست در چه وضعیتی هستید و چه مشکلاتی دارید، اگر هدف داشته باشید، حتما موفق خواهید شد.

3.فیلم در جستجوی خوشبختی

دانلود رایگان این فیلم در پایین همین صفحه!

فیلم در جستجوی خوشبختی The Pursuit Of Happyness را می توان یکی از فیلم های انگیزشی برای افرادی که قصد کارآفرینی دارند دانست. این فیلم بر اساس زندگی کریس گاردنر میلیاردر آمریکایی ساخته شده است و ویل اسمیت یکی از بهترین بازی های خود را ایفا کرده است.

کریس فروشنده دستگاههای اسکنر است و زندگی بسیار معمولی را دارد. او به همراه پسر و همسر خود زندگی می کند اما در ادامه مشکلات مالی پیش می آید که همسرش او را ترک می کند و او می ماند یک پسر کوچک. آنها خانه خود را از دست می دهند، تا جایی که گاهی مجبور میشوند در توالت های عمومی بمانند. این صحنه را بارها دیده ام اشک در چشمانم حلقه زده…

دیالوگ ماندگار: کریس به پسرش گفت: هیچوقت به کسی اجازه نده که بگه نمیتونی کاری رو انجام بدی. اگر آرزویی داری، باید تلاش کنی که بهش برسی… اشخاصی که نمی تونن کاری انجام بدن، به تو هم میگن که نمی تونی کاری کنی…

پیام فیلم: در زندگی مشکلات اجتناب ناپذیر هستند اما اگر به توانایی های خود ایمان داشته باشید، خواهید دید آینده ای روشن در انتظار شماست. افرادی که امروز شما را تحقیر می کنند، در آینده شما را تحسین خواهند کرد.

این مطلب را بخوانید   هر آنچه لازم است در مورد عزت نفس بدانید!

4.فیلم انگیزشی سخنرانی پادشاه

دانلود رایگان این فیلم در پایین همین صفحه!

سخنرانی پادشاه The King’s Speech عنوان فیلمی  است که در آن داستان ناتوانی پادشاه ششم بریتانیا در سخنرانی را بیان می کند. یکی از مشخصات یک سیاست مدار خبره، سخنرانی و قدرت بیان آن است که جورج از آن بی بهره است. همین محدودیت او باعث شکل گیری یک دوستی عمیق با پزشکش میشود تا در نهایت با کمک هم بتوانند بر این مشکل فائق آیند.

در صحنه هایی از فیلم وقتی او به سخنرانی های اثرگذار هیتلر نگاه می کند، دچار یاس می شود زیرا یک رهبر بزرگ میتواند کشورش را در مواقعی مانند جنگ و آشوب بخوبی هدایت کند اما او نمی توانست چنین تاثیرگذاری را روی مردم بریتانیا داشته باشد. اما در نهایت با تمرین بسیار می تواند مشکلات خود را حل کند.

پیام فیلم: هیچکس کامل نیست و میتوان بر محدودیت ها چیره شد.

5.فیلم انگیزشی دانگال

دانلود رایگان این فیلم در پایین همین صفحه!

اینبار به سراغ یک فیلم هندی می رویم که جنبه انگیزشی دارد. بالیوود فیلمی با عنوان دانگال را تهیه کرد که در آن داستان موفقیت یک کشتی گیر را روایت می کند. ماهاویر کشتی گیری است که سالها در تیم ملی کشتی هندوستان فعالیت کرده و اینک از دنیای قهرمانی کناره گیری کرده است. او یک آرزوی دیرین داشت که روزی پسران او هم همانند پدرشان به قهرمانی برسند اما مشکل اینجاست که تمام فرزندان او دختر هستند.

اما او ناامید نمی شود و برای اولین بار سنت شکنی می کند و دختران خود را برای دنیای قهرمانی آماده می کند. در این بین مشکلات زیادی پیش می آید و جامعه نیز با آنها همراهی نمی کند اما در نهایت اتفاقاتی رخ می دهد که تمام منتقدان به طرفداران آنها تبدیل میشوند.

پیام فیلم : موفقیت جنسیت نمیشناسه!

4.6/5 - (5 امتیاز)

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

7 عادت مشترک افراد ناراضی + غلبه بر آنها

مسلماً شرایط می تواند زندگی را ناخوشایند کند. اما بخشی – غالباً قسمت عمده ای – از ناراحتی ناشی از تفکر ، رفتار و عادت های خودمان است. 
در این مقاله می خواهم 7 مورد از مخرب ترین عادتهای روزمره را که می توانند کمی ناراحتی را در درون و در دنیای کوچک شما ایجاد کنند ، به اشتراک بگذارم.

بیشتر بخوانید
جملات انگیزشی ترید

🤑 جمله انگیزشی برای ترید و سرمایه‌گذاری

آنچه در این مقاله میخوانید جمله انگیزشی چیست؟ جملات انگیزشی چگونه در زندگی ما اثر می گذارند؟ جملات انگیزشی ترید…

بیشتر بخوانید

مهارت های برنامه ریزی و مدیریت زمان چیست؟

همه ما تا به حال با مشکل کمبود وقت مواجه شده‌ایم. راه حلی این مشکل ما مدیریت زمان است. با استفاده از مدیریت زمان میشود کارهای مختلف را سر وقت تمام کرد و در پروژه های خود خلاق بود.

افرادی که مهارت های برنامه ریزی و مدیریت زمان را در کار خود اجرا می‌کنند می‌توانند به راحتی در مسیر شغلی خود موفق باشند و پله‌های ترقی را با سرعت بیشتری طی کنند. در این مقاله نقش و اهمیت برنامه ریزی و مدیریت زمان را در زندگی شغلی بررسی میکنیم و مهارت‌های آن را به شما آموزش میدهیم.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.